دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان

ظرفیت های عظیم شهرهای مختلف استان اصفهان معرفی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان می تواند ظرفیت های عظیم شهرهای مختلف استان اصفهان را معرفی کرده و از ظرفیت های بومی استان اصفهان در بخش های مختلف به ویژه ساخت برنامه ها بهره بگیرد. 

ظرفیت های عظیم شهرهای مختلف استان اصفهان معرفی شود

 آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با تقدیر از رویکردها و برنامه های جدید و مؤثر صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: صدا و سیما می تواند ظرفیت های عظیم شهرهای مختلف استان اصفهان را معرفی کند تا مردم احساس کنند که ظرفیت های آنان دیده می شود.

وی افزود: پخش نماز جماعت ائمه جمعه شهرهای مختلف، معرفی صنایع دستی و مشاغل مناطق مختلف استان به منظور گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش، پخش نمازجمعه های سایر شهرستان ها به منظور معرفی نمازهای جمعه و بهره گیری از ظرفیت های بومی استان اصفهان در بخش های مختلف صدا و سیما از دیگر فعالیت هایی است که صدا و سیما می تواند انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 6 نماز جمعه در شهر اصفهان برگزار می شود، عنوان کرد: جمعیت بیشتر، ملاک برای نماز جمعه مرکز اصفهان نبوده و با راه اندازی نماز جمعه در مناطق مختلف شهر اصفهان تلاش شده است که همه مردم از فیض نماز جمعه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه حجاب شرعی در صدا و سیما به ویژه در برنامه های مردمی رعایت شود، یادآور شد: امام صادق(علیه السلام) امام شاخص مکتب شیعه است و می توان نکات مختلفی را از زندگی ایشان و همچنین امام باقر(علیه السلام) برای مردم بیان کرد. 

در ابتدای این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به ساخت برنامه های مختلف در شبکه اصفهان و رشد 8 درصدی مخاطبان این شبکه اظهار داشت: پخش تلاوت ترتیل قرآن کریم از آران و بیدگل، مشهد اردهال، امامزاده نرمی و حسینیه ارشاد و کسب رتبه سوم استان ها، جمع آوری 15 میلیارد تومان هدیه نقدی و آزاد شدن 111 زندانی و کسب رتبه نخست استان ها، پخش برنامه زنده سحر از تخت فولاد اصفهان برای نخستین بار و ساخت کلیپ های ویژه  برای علمای مدفون در این مکان از جمله اقداماتی است که شبکه اصفهان در ماه رمضان اجرایی کرده است.

بهرام عبدالحسینی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در حال طراحی است، گفت: ضبط نماز جماعت علمای اصفهان، حضور برنامه اصفهان امروز در مساجد شهرهای مختلف، ساخت برنامه ای با موضوع مهدویت برای عصرهای جمعه و برنامه ویژه  قبل از اذان ظهر از جمله برنامه هایی است که به زودی ساخته می شود.

وی گفت: تلاش شده است تا ارتباط خوبی میان شبکه اصفهان و هنرمندان و مردم ایجاد شود تا بتوانیم ظرفیت های استان اصفهان را به کار بگیریم.

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان در این دیدار با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت های مختلف استانی در ساخت برنامه های صدا و سیما عنوان کرد: تولید برنامه هایی با مخاطبان خاص در این مرکز کلید خورده و برنامه هایی با موضوع جوان، کودک و نوجوان، بانوان و همسران شهدا در دست تولید است. 

اصغر آذربایجانی افزود: با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در برخی از شهرستان ها ارتباط خوبی میان هنرمندان شکل گرفت، همچنین در ایام عید نوروز رادیوی اصفهان با حضور در جمع مردم، برنامه های خوبی را تولید و پخش کرد.

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name