خبرگزاری شبستان

انتقاد امام جمعه اصفهان از سوگیری‌های خطی و جناحی در انتخاب مدیران شهری

آیت‌الله طباطبایی نژاد با انتقاد از سوگیری های سیاسی و خطی در مدیریت شهری گفت: امروز نیاز به کار، فکر و تخصص داریم و مدیران اجرایی نباید فعالیت‌های سیاسی خود را وارد کار مردم کنند.

انتقاد امام جمعه اصفهان از سوگیری‌های خطی و جناحی در انتخاب مدیران شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،‌ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان و جمعی از مدیران این معاونت اظهار داشت: شهرداری اصفهان برای ایجاد نشاط در جامعه از برنامه‌هایی که کار غیرمذهبی در آن انجام شود، دوری کند و بهترین نشاط در جامعه، برطرف شدن مشکلات مردم است.
 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در شهر افزود: برای تداوم فعالیت‌های شهرداری باید موضوع ساخت‌وساز به ویژه پروژه‌های عمرانی همواره ادامه داشته باشد تا شاهد رونق اقتصادی در شهر باشیم و این کار با تشویق مردم به ساخت و ساز امکان پذیر است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رونق در بخش های محروم جامعه افزود: در بخش‌های مختلفی از شهر می‌توان قسمت‌هایی از منازل مسکونی را خریداری کرد و خیابان‌ها را گسترش داد و مردم آن مناطق را در منازل مسکونی با کیفیت و با متراژ بیشتر اسکان داد تا بخش‌های محروم شهر رونق بیشتری داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با انتقاد از سوگیری های سیاسی و خطی در مدیریت شهری تصریح کرد: شهرها نیاز به اقدام و فعالیت و مدیران پخته دارند ولی متاسفانه اعضاء شوراهای اسلامی شهرها بیشتر به دنبال فعالیت‌های سیاسی و خط سیاسی خود هستند و مدیران کارآمد را به واسطه اینکه از نظر سیاسی در یک خط نیستند، جا به جا می‌کنند.

 

وی نیاز به نیروهای متعهد و متخصص را اولویت کشور دانست و خاطر نشان کرد: امروز نیاز به کار، فکر و تخصص داریم و مدیران اجرایی نباید فعالیت‌های سیاسی خود را وارد کار مردم کنند و کشور ما از خط و خط بازی سیاسی ضربه‌های بسیاری خورده است.

اخبار مرتبط

picture name
picture name