دیدار مسئول بخش نهادها و سازمان‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان

ورزش همگانی برای کارکنان دولت گسترش یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه لازم است فرهنگ ورزش همگانی در جامعه گسترش یابد، گفت: با گسترش ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهادها، علاوه بر ایجاد نشاط در میان آنان، حوصله و صبر آنان افزایش می‌یابد و کارکنان می‌توانند با توان بیشتری خدمت‌گزار مردم باشند.

ورزش همگانی برای کارکنان دولت گسترش یابد

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مسئول بخش نهادها و سازمان‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی در میان آحاد جامعه اظهار داشت: ورزش همگانی نتایج بسیار خوبی برای مردم دارد و اگر فرهنگ آن گسترش یابد، انسان‌های سالم خواهیم داشت که به اقتصاد کشور کمک می‌کنند و نیاز به دارو و درمان ندارد و می‌توانند در عرصه تولید قدم بردارند.
وی افزود: با گسترش ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهادها، نشاط و شادابی برای آنان ایجاد می‌شود، حوصله و صبر برای معاشرت با ارباب‌رجوع افزایش یافته، توان آنان برای خدمت‌گزاری به مردم بیشتر می‌شود، کمتر خسته می‌شوند و در نهایت بهره‌وری افزایش می‌یابد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در روایات اسلامی به ورزش‌هایی همچون تیراندازی، شنا و اسب‌سواری سفارش شده که کاربرد بیشتری داشته است، تصریح کرد: صداوسیما و سایر رسانه‌ها می‌توانند بیش از این به ترویج ورزش همگانی بپردازند، حتی با چاپ کتب تصویری می‌تواند ورزش کردن در منزل را برای اعضای خانواده‌ها ترویج کرد.
مسئول بخش نهادها و سازمان‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در این دیدار با بیان اینکه تلاش شده تا منویات رهبر انقلاب در امر ورزش همگانی اجرا شود، گفت: ایجاد امکانات ورزشی برای بانوان در فضاهای سرپوشیده، حمایت از دوچرخه‌سواری کارکنان دولت، ساماندهی ورزش سازمان‌ها و نهادها، احیاء مصوبه هیئت وزیران برای تقویت ورزش همگانی کارکنان دولت و ایجاد هماهنگی میان دستگاهی با همکاری استاندار اصفهان از جمله اقدامات این هیئت ورزشی است.
سید ابراهیم قیاسی افزود: تلاش شده با چاپ پوستر و اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد و تجلیل از کارکنانی که به امر ورزش می‌پردازند، ضرورت ورزش کردن را در میان کارکنان گسترش دهیم و تا این مهم در میان خانواده‌های آنان نیز ترویج شود.

 

picture name
picture name