بازدید از کارخانه چینی زرین ایران

جوانان با همت خود کمبودهای عرصه تولید را جبران کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت مسئله تولید گفت: تولیدکنندگان ما با وجود همه تحریم‌ها، سختی‌ها و مشکلات داخلی و خارجی پیشرفت‌های خوبی را در عرصه تولید رقم زدند و انتظار داریم که جوانان کمر همت ببندند و کمبودهای عرصه تولید را جبران کنند.

جوانان با همت خود کمبودهای عرصه تولید را جبران کنند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در بازدید از کارخانه چینی زرین اظهار داشت: 30 سال پیش هنگامی که نماینده مجلس بودم، از این کارخانه بازدید کردم؛ در آن زمان، این کارخانه فقط 2 سالن تولیدی داشت که امروز با پیشرفت چشم‌گیری به کارخانه بزرگی تبدیل شده است که تولیدات با کیفیتی نسبت به تولیدات خارجی را تولید می‌کند.
وی به اشاره با نام گذاری امسال به نام سال جهش تولید افزود: افتخار می‌کنیم محصولاتی در این کارخانه تولید می‌شود که دارای ظرافت، سبکی و مقاومت در برابر ضربه است، امیدوار هستیم خداوند به تولیدکنندگان که برای خودکفایی کشور کار می‌کنند توفیق دهد این حرکت را ادامه بدهند، بحمدالله بسیاری از خانواده‌ها خرید چینی تولید داخلی را به محصولات خارجی ترجیح می‌دهند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به آیه 59 سوره انفال عنوان کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید « وَ لا يَحْسَبَنَّ الَّذينَ کَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لا يُعْجِزُونَ»: «کفار فکر نکنند که می‌توانند سبقت بگیرند، آنان نمی‌توانند»، من با خودم فکر می‌کردم که اگر قرآن می‌فرماید که کفار نمی‌توانند سبقت بگیرند پس چگونه است که هم اکنون سبقت گرفته‌اند؟.
وی ادامه داد: من جواب این پرسش را در هیچ تفسیری، پیدا نکردم و متوجه شدم که معنای مسئله «سبقت» که در آیه مطرح شده است این است که اگر مؤمنین حرکت کنند و تلاش کنند، کفار نمی‌توانند سبقت بگیرند و علت پیشرفت و جلو افتادن آن‌ها، تنبلی ما و یا شروع نکردن حرکت است، بدون شک اگر نشسته باشیم و تنبلی کنیم آن‌ها پیشرفت می‌کنند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: در سفر مکه یک فرد اهل عربستان به من می‌گفت که چرا شما می‌گویید ما نوکر آمریکا هستیم درحالی‌که او نوکر ما است و ما پول می‌دهیم و مثل یک ارباب، جنس دریافت می‌کنیم، از او پرسیدم اگر به شما گفتند جنس نمی‌دهیم مگر اینکه سواری بدهید، چه می‌کنید که پاسخی نتوانست بدهد، بنابراین خودکفایی داخلی امر ضروری برای کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از زمینه‌ها با همه سختی‌ها، تحریم‌ها و مشکلاتی که در داخل و خارج وجود داشته است، پیشرفت داشته‌ایم و انتظار داریم که جوانان کمر همت ببندند و کمبودهای عرصه تولید را جبران کنند.  
مدیر کارخانه چینی زرین ایران در این بازدید اظهار داشت: 30 سال پیش، 80 نفر نیرو داشتیم که امروز این میزان به یک هزار و 500 نفر نیرو رسیده است و کارخانه از نظر کمی 15 برابر شده است و از نظر کیفی بین 5 واحد با کیفیت دنیا قرار دارد.
عباسعلی قصاعی افزود: این کارخانه در دو ماه اخیر به میزان 200 نفر افزایش نیروی کار داشته و تولید را با بهترین کیفیت ادامه می‌دهد، همچنین محصولات چینی زرین به همراه پیام فرهنگی و اسلامی کشورمان به 200 کشور جهان صادرات می‌شود، افزون اینکه هر هفته حمل کالا به خارج از کشور داریم، همسایگان ما در تهران محصولات را خرید کرده و به سایر کشورها ارسال می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ایرانی برای سربلندی ایران و ایجاد اشتغال برای فرزندان این سرزمین تلاش می‌کنند و تنها درخواستی که داریم این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی قوانین را به گونه‌ای اصلاح کنند که روند تولید روان شود.

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name