بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را مرجع معرفی الگو¬های تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی است.

دفتر تبلیغات اسلامی مرجع معرفی الگوهای تبلیغی و مبلغان شاخص

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد از نمایشگاه دستاوردهای ده‌ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به دعوت حجت الاسلام و المسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم  انجام گرفت، فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی را به ویژه در در عرصه تربیت طلاب و مبلغان و تولید پژوهش های خوب و مؤثر دانست.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بر استفاده از ظرفیت طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی برای توسعه بیشتر فعالیت‌های تبلیغی مناسب است از ظرفیت طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز بهره بیشتری ببرد و آموزش¬های تخصصی تبلیغ و مهارت های تبلیغی را با همکاری معاونت فرهنگی جامعه المصطفی در اختیار طلاب علاقه‌مند جامعه المصطفی قرار دهد.
آیت الله طباطبایی نژاد در این دیدار فعالیت¬های نوین و تبلیغ در فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی قم را خوب ارزیابی و بر استمرار و توسعه این فعالیت¬ها تاکید کرد.
امام جمعه اصفهان دستاوردهای پژوهشی و نشر و آثار بوستان کتاب و کتب جدید دفتر تبلیغات اسلامی را خوب ارزیابی کرد و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه توجه به نوع فونت و فاصله خطوط و سایز فونت ها به نکاتی اشاره کردند.
درپایان امام جمعه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را مرجع معرفی الگو¬های تبلیغی و مبلغان شاخص در عرصه های تبلیغ حضوری و فضای مجازی نام برد و افزود این حجم از دستاورد¬ها در یک نمایشگاه قابل انعکاس و بازدید نیست  و نیازمند زمان بیشتری برای بازدید است.
این نمایشگاه با رعایت پروتکل¬های بهداشتی به همت روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شده بود.

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name