پیام به مناسبت نهم دی ماه

فتنه‌گران در سال ۸۸ به اقتصاد کشور ضربه های زیادی وارد کردند

امام جمعه اصفهان گفت: فتنه‌گران در سال ۸۸ ماجراها و آشوب‌هایی را به وجود آوردند و در طول چندین ماه ضربه‌هایی به اقتصاد کشور وارد کردند.

فتنه‌گران در سال ۸۸ به اقتصاد کشور ضربه های زیادی وارد کردند

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در پیام تصویری به مناسبت نهم دی ماه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: در خرداد سال ۸۸ بعد از انتخابات بعضی از افرادی که رأی نیاوردند ادعای تقلب در انتخابات را کردند؛ با اینکه رهبر انقلاب از آن‌ها خواست و صحبت کرد که اگر اشکالی به صندوق‌های خاصی دارید اعلام کنید تا بازنگری شوند.
امام جمعه اصفهان گفت: طبق قانون که داریم اکر کسی اشکالی بر انتخابات داشته باشد، راه‌های رفع اشکال وجود دارد؛ با این که بار‌ها مقام معظم رهبری تأکید کردند و فرمودند کاری که شما می‌کنید و مردم را به خیابان‌ها می‌آورید چه عواقبی خواهد داشت و شما یک کاری را راه می‌اندازید، اما نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید، اما برخی با وجود این که ده میلیون رأی اختلاف با کسی که پیروز شده بود داشتند، ادعای تقلب می‌کردند.
وی ادامه داد: البته بعدا معلوم شد این افراد از خارج از کشور راهنمایی می‌شدند و همین کار‌هایی که می‌بینیم ترامپ انجام می‌دهد، احمقانه ترش را در کشور ما انجام دادند، شش ماه این روال را ادامه دادند و نصیحت رهبر انقلاب را قبول نکردند که نشان می‌دهد اصلا ولایت را قبول ندارند.
آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: این افراد با اینکه، ولی امر مسلمین درخواست کرد که این اقدامات را انجام ندهند، ماجرا‌ها و آشوب‌ها را به وجود آوردند و در طول چندین ماه ضربه‌هایی به اقتصاد کشور وارد کردند و پس از آن در روز عاشورا، پرچم عزاداری را آتش زدند که در این زمان مردم به هیجان آمدند و حماسه نهم دی ماه را پدید آوردند که یک اتفاق عظیم و بسیار ماندگاری است و باید به مردمی که مشت محکم بر دهان یاوه گویان زدند تبریک گفت.
امام جمعه اصفهان بیان داشت: اگر ما یک مدیر و مدبر نداشتیم و تدبیر رهبر معظم انقلاب نبود و ادعای آن‌ها محقق می‌شد که گفتند فقط باید انتخابات تکرار شود و نه‌تن‌ها حاضر نبودند که صندوق‌ها بازشماری شود بلکه می‌گفتند فقط باید انتخابات باطل شود، اتفاقات ناگوار دیگری رخ می‌داد.
وی افزود: مقام معظم رهبری توجه داشتند که این مطلب خارج از قانون است و اگر این اتفاق رخ دهد هرکسی در هر انتخاباتی شکست می‌خورد ادعای تقلب می‌کند و می‌تواند مردم را به خیابان بکشاند.
آیت الله طباطبائی نژاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری مقابل این خواسته غیرقانونی ایستاد و مردم هم به تبعیت از رهبر انقلاب به پا خاستند، مردم اصفهان هم یک روز زودتر در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ قیام کردند که این روز باید همچنان زنده و گرامی بماند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه طبیعی است که هنگامی که انسان بخواهد در راه دین حرکت کند دشمنان جلوی او را می‌گیرند و دشمنی می‌کنند، افزود: در طول تاریخ مخالفین با اسلام مقابله می‌کردند و جمع قلیلی بودند که با اسلام واقعی آشنا بودند.
وی تصریح کرد: چه بسا افرادی ادعای ولایی بودن می‌کنند، اما اگر در این راه آسیبی به فرزندشان وارد شود، ولو فرزندشان جرمی مرتکب شده باشد، از راه خود بازمی‌گردند که امروزه مشابهش را به چشم می‌بینیم که برخی اگر صدمه‌ای دیدند به خارج از کشور رفته و در کنار دشمنان به مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداختند.

واکنش امام جمعه اصفهان به اظهارات امجد

آیت الله طباطبائی نژاد امجد را مثال زد و گفت: آقای امجد که برخی او را آیت‌الله نامیدند، اما ما، چون آنچنان درس حوزوی نخوانده بود او را آیت‌الله نمیدانستیم نیز یکی از این‌ها بود که به خاطر فرزندش به خارج از کشور رفته و در کنار دشمن ایستاد.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در تمام طول تاریخ این افراد فراوان بوده‌اند که روزی در خدمت اسلام و روز دیگر مقابله با اسلام کرده‌اند و به همین دلیل است که همواره می‌گوییم خداوندا عاقبت ما را ختم بخیر بگردان.

اخبار مرتبط

picture name
picture name