بازدید از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان

جوانان ایرانی با خودباوری، خودکفایی صنایع کشور را رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در جهش تولید و پیشرفت علمی کشور گفت: جوانان ایرانی در شرایط تحریم، با خودباوری توانسته‌اند نیاز صنایع را شناسایی و تولید کنند و خودکفایی را برای ما به ارمغان بیاورند.

جوانان ایرانی با خودباوری، خودکفایی صنایع کشور را رقم می‌زنند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان با بیان اینکه تلاش‌های جوانان ایرانی برای خودکفایی کشور ستودنی است، اظهار داشت: کارهای بسیار اساسی در شرکت‌های دانش‌بنیان توسط جوانان و دانشجویان و فرهیختگان ایرانی انجام شده است؛ کسانی که در شرایط سخت تحریم، با اتکا به خودباوری و دانش ایرانی توانسته‌اند قله‌های علمی را فتح کنند.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولید افزود: ایشان بارها فرمودند تا آخرین لحظات عمرم از پیشرفت صنعت و علمی کشور حمایت می‌کنم و خدا را شاکر هستیم از اینکه جوانان ما سخن ایشان را اجرا کرده و هر قسمت از صنایع که احساس شده نیازی وجود دارد، آن را برطرف کردند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: جهش صنعت کشور سال‌ها است که آغاز شده و امسال با نام‌گذاری سال به نام «جهش تولید» جهش علمی و تولید در کشور رونق می‌گیرد؛ بدون شک تلاش‌های جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی در عرصه دانش، پژوهش و تولید سربلندی کشور را رقم می‌زند .
وی یادآور شد: امام راحل وقتی که تحریم‌ها بر علیه ملت ایران شروع شد فرمودند اگر این تحریم‌ها سال‌ها ادامه پیدا کند، مردم جایگاه خود را متوجه می‌شوند و خودباوری در آن‌ها به وجود می‌آید؛ به حمدالله این خودباوری امروز شکل گرفته و پس از گذشت حدود 40 سال تحریم، جوانان ما به فکر خودکفایی هستند و در این جهت، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.
آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه مسیر پیشرفت متخصصان جوان ایرانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها، مشت محکمی بر دهان کسانی است که فکر می‌کنند اگر غربی‌ها بالای سر ما نباشند پیشرفتی نداریم یا گمان می‌کنند که مسلمانان توانایی پیشرفت ندارند.

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name