مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان

خرج‌های اضافه و تجملات در ادارات حذف شود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: نباید در ادارات خود به دنبال تجمل و خرج‌های اضافی برویم؛ حفظ ارزش‌ها با ساختمان ساختن نیست و ساختمان‌های مربوط به این آثار نباید لوکس ساخته شود؛ اگر بنا است خرجی شود، در جاهای دیگر صورت پذیرد.

خرج‌های اضافه و تجملات در ادارات حذف شود

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان ضمن تشکر از سردار شیروانیان  به عنوان پدر اولین شهید مدافع حرم استان اصفهان، اظهار داشت: ایشان برای رساندن مجموعه به این جایگاه در طول این هشت سال زحمت بسیار کشیده و باید به دلیل زحماتی که در طول این ۴۲ سال برای انقلاب کشیده‌اند، تشکر کرد و همچنین به تمام کسانی که بتوانند این راه را ادامه دهند نیز تبریک می‌گویم و از خدا می‌خواهم توفیق دهد تا بدانیم اگر فعالیت‌هایمان درست نباشد کارهایمان را از دست می‌دهیم.
امام جمعه اصفهان افزود: عبادت بسیاری از بندگان به حرف است؛ اگر راحتی داشته باشند، دیندار هستند؛ اما اگر سختی به آن‌ها رسد، از راه بندگی خدا برمی‌گردند و خدا می‌فرماید کسانی که تحمل سختی در راه خدا را ندارند،
وی گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌ها با بسیاری از تشریفات ساختمانی سازگار نیست چون در مکان‌هایی که می‌خواهیم ارزش‌های اسلام را نشان دهیم نباید فضایی لاکچری درست کنیم درحالی که باید سعی کنیم این مخارج را برای رفاه حال زوار آن صرف کنیم.
آیت الله طباطبایی‌نژاد  متذکر شد: دنیا برای شهدا ارزشی نداشته و بهتر است در این مکان‌ها، ساختمان‌ها به صورتی باشد که ارزش‌ها را بهتر به مردم نشان دهیم و خوب است فیلم‌هایی به صورت رقابتی ساخته شده و جانبازی‌های این عزیزان به مردم نشان داده شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: حقایق دفاع مقدس مثل گریه‌ها، نماز شب‌ها و خلوص‌ها به درستی نشان داده شود و وظیفه‌مان را در این مراکز به بهترین صورت در جهت نشر ارزش‌ها انجام دهیم؛ وصیت‌نامه‌های شهدا با قلم خوب و با فکر خوب نوشته و به مردم نشان دهیم که شهدا چه فکر بزرگی داشته که گاها ما از درک آن ها عاجز هستیم.
در این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضایی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان منصوب شد در حالی که پیش از این سردار مجتبی شیروانیان این مسئولیت را بر عهده داشت.

 

picture name
picture name