پیام

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از مردم شهید پرور اصفهان

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، با صدور پیامی از حضور گسترده مردم اصفهان برای شرکت در مراسم تشییع و بدرقه شهدای امنیت، قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از مردم شهید پرور اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
در سالروز تشییع 370 شهید گلگون کفن و در روز حماسه و ایثار اصفهان با گلگون شدن خاک زرخیز اصفهان به خون سه تن از مدافعان امنیت که مدال پرافتخار بسیج و نیروی فراجا را بر سینه خود آویخته بودند، هفته بسیج در سال‌جاری معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد. آئین بدرقه این جوانان برومند انقلاب اسلامی در روز 29 آبان ماه و تنها یک روز پس از تجدیدبیعت تاریخی این مردم حماسه آفرین با رهبر معظم انقلاب، بار دیگر خروش موج های متراکم مردمی انقلابی، غیرتمند و دلداده به نظام و انقلاب را به تصویرکشید تا با تکرار حماسه های کم نظیر اصفهان همیشه بیدار، نوید آرامش، امنیت و از میان رفتن غبار فتنه تجلی یابد.
اینجانب ضمن ابراز قدردانی صمیمانه از حضورگسترده و معنادار مردم اصفهان در آیین تشییع و بدرقه فرزندان ایران اسلامی، شهیدان مدافع امنیت، بر خود لازم می دانم از این شعور انقلابی و حضور حماسه ساز مردم نجیب، صبور، با بصیرت و زمان شناس استان اصفهان صمیمانه قدردانی نمایم.
بدیهی است؛ همان گونه که عاملان حقیر این جنایت بزرگ به اذن الهی و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام قانون افتادند و به زودی به سزای عمل خود خواهند رسید، عزم مسئولین استان در پیشگیری، مقابله و مجازات دیگر مجرمان و سلب کنندگان آرامش و امنیت عمومی نیز بیش از گذشته جزم خواهد شد.

سيد يوسف طباطبايي نژاد
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name