دیدار مدیر کل و کارکنان اداره استاندارد اصفهان

لزوم برون سپاری و تفکیک برخی وظایف اداره استاندارد به دستگاه های مرتبط

عضو خبرگان رهبری برون سپاری و تفکیک برخی وظایف اداره استاندارد به دستگاه های مرتبط با این اداره را ضروری عنوان کرد و گفت: استاندارد برای آن است که تولید برروال صحیح باشد.

لزوم برون سپاری و تفکیک برخی وظایف اداره استاندارد به دستگاه های مرتبط

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل و کارکنان اداره استاندارد اصفهان با اشاره به رعایت مدارا با مردم اظهار داشت: حتی در اجرای مرّ قانون نیز باید با مردم مدارا کرد، چنان که پیامبر اکرم(ص) در این باره می فرماید «من همان گونه که برای پیغمبری مبعوث شده ام برای مدارای با مردم نیز مبعوث گردیده ام».
وی افزود: این به معنای آن است که می خواهیم کار را اصلاح کنیم نه آن که در مقابل مردم بایستیم، نباید این گونه باشد که ادارات ما مقابل مردم باشند ، چرا که ما نمی خواهیم برای پولی که دریافت می کنیم افراد را از دست بدهیم و مخالف جمهوری اسلامی نماییم، بلکه می خواهیم طالب دین شوند، لذا سخت گیری پسند اسلام نیست.
عضوخبرگان ر هبری عنوان کرد: قرآن نیز می فرماید: " يَحۡسَبُونَ أَنَّهُمۡ يُحۡسِنُونَ "برخی فکر می کنند که کار خوبی انجام می دهند اما این گونه نیست، لذا آن فشاری که باعث شود افراد را از دست بدهیم درست نمی باشد و باید بدانیم حکومت با مردم اداره می شود  
امام جمعه اصفهان وجود دستگاه های مختلف برای بررسی کیفیت کالا و خدمات در کشور را مطلوب دانست و گفت: دستگاه های مختلفی روی مسئله کیفیت نظارت دارند و مسائلی نیز وجود دارد که حساس می باشد و استاندارد باید درباره آن دقت کند.  
آیت الله طباطبایی نژاد برون سپاری و تفکیک برخی وظایف اداره استاندارد به دستگاه های مرتبط با این اداره را ضروری عنوان کرد و افزود: استاندارد برای آن است که تولید برروال صحیح باشد و اداره استاندارد می تواند علاوه بر واحد کنترل  و بازرسی، افرادی را به طور نامحسوس در اختیار داشته باشد تا گزارش تخلفات را به اداره استاندارد برسانند.
گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیر کل اداره استاندارد با ارائه گزارشی به برخی از وظایف سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و اظهار داشت: وظایف سازمان ملی استاندارد بین دستگاهی است و اگر بتوانیم کار را درست و صحیح انجام دهیم علاوه بر آن که حق الناس رعایت می شود سطح رضایتمندی شهروندان نیز بالا می رود.  
وی اضافه کرد: در زمینه مسائل کم فروشی و مقدار کالایی که به شهروندان فروخته می شود نیز اداره استاندارد وظایفی دارد که باید رصد کرده و گزارش آن را به تعزیرات ارائه کند.
وی خاطر نشان کرد: در مورد شعار سال و رشد تولید با کیفیت، امسال از تولید تعداد زیادی کالای بی کیفیت و یا فاقد پروانه استاندارد ممانعت شد و هم چنین از تولید ملی واحدهای نمونه سه واحد متعلق به اصفهان است و اکنون 12 واحد نمونه استانی داریم.

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name