مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان اصفهان

جنایات اخیر رژیم صیونیستی سبب آگاهی انسان ها می شود

امام جمعه اصفهان جنایات اخیر رژیم صیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه را سبب آگاهی تمام انسان ها دانست و گفت: حتی افراد غافل نیز این رژیم را می شناسند و لذا می بینیم در کشورهای مختلف و حتی کشورهای غیراسلامی علیه آنها شعار می دهند و به حول قوه الهی همه انسان ها متوجه جنایتکاری آنها می شوند. 

جنایات اخیر رژیم صیونیستی سبب آگاهی انسان ها می شود

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان اصفهان ضمن تسلیت شهادت مسلمانان غزه به دست رژیم صهیونیستی با اشاره به هشدارهای قرآن کریم در خصوص رفتار یهودیان نسبت به مسلمانان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم از قبل به ما اعلام کرده است که "و لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا " یهود شدیدترین افراد نسبت به مسلمانان می باشند و لذا دنیا مشاهده کرد که جنایاتی را که در طول تاریخ سابقه ندارد رژیم صیونیستی انجام داد و جمعی از بیماران و مردمی که تصور می کردند به بیمارستان حمله نمی شود به شهادت رساند. 
 وی افزود: کارشناسان نیز اعلام کردند بمبی که این مقدار خسارت به وجود می آورد تنها در اختیار صهیونسیت ها می باشد اما این نیز مانند دیگر دروغ های رژیم صیونیستی از همه دروغ تر بود و باید بدانیم همان گونه که رهبرانقلاب فرمودند ضربه ای که به  آنها خورد، ضربه ای است که دیگر بدیل ندارد و جبران پذیر نمی باشد. 
امام جمعه اصفهان با بیان وعده عذاب الهی برای ستمکاران گفت: مقاومت فلسطینیان، توانست ضربه مهلکی به آنها وارد کند و بیش از هزار و 500 نفر از آنها را به درک واصل کردند، خداوند متعال نیز می فرماید در جنگ همین است که اگر کشته می دهید آنها نیز کشته می دهند و تفاوت آن در این است که کشته گان ما در بهشت جای دارند اما کشته گان آنها جایی در بهشت ندارند و پلیدترین افراد در بدترین جا در عذاب الهی گرفتار خواهند شد. 
وی اضافه کرد: البته این جنایات ممکن است برخی از افراد کشور را بیدار کند و این بیداری خود قدم مهمی است چرا که برخی معتقد هستند اگر با آمریکا باشیم وضع ما خوب می شود و این تحلیل، بر خلاف نص صریح قرآن است و خداوند در آیه 120 سوره بقره می فرماید "و لن ترضی عنک الیهود و لا النّصاری حتّی تتّبع ملّتهم "و هیچگاه یهود و نصاری از پیامبر و همراه آن راضی نمی شوند مگر آن که از ملت آنها تبعیت کنید و تابع شوید و بر مسلمانان مسلط شوند.  
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سست عنصری و وادادگی برخی از کشورهای اسلامی در برابر آمریکا و اسراییل عنوان کرد: وضع کشورهایی که اکنون با آمریکا می باشند این گونه است که با وجودی که صحرای سینا متعلق به مصر است و مردم غزه هم زبان و هم مسلک آنها می باشند، اما جرات نمی کنند مرز را باز نمایند.  
وی این گونه رفتار را مصداق بارز مرگ بیان کرد و افزود: این افراد مرده هستند و امیرمومنان(ع) به زیبایی مرده بودن و زنده بودن را برای ما تفسیر می کند و می فرماید " المَوتُ فی حَیاتِکُم مَقهورین وَ الحَیاةُ فی مَوتِکم قاهِرین " مرگ در زندگی انسان های مقهور است که دیگران بر آنها مسلط می باشند و زنده کسی است که با پیروزی مرده است. 
عضو خبرگان رهبری با تاکید بر عدم سلطه پذیری در روابط بین الملل تصریح کرد: برخی از بزرگان مذهبی به امام(ره) اظهار می کردند نمی توان با همه ابرقدرت ها جنگید و باید به یک طرف تکیه کرد اما متوجه شدند که نباید با سلطه شرق و غرب موافق بود.  
وی اضافه کرد: در عین حال با محارب و با کسانی که می خواهند بر ما سلطه یابند، باید جنگید وخداوند متعال نیز می فرماید کفار و اهل کتاب اگر با مسلمین نجنگند باید با برّ و نیکی با آنها رفتار کرد. 
امام جمعه اصفهان جنایات اخیر رژیم صیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه را سبب آگاهی  تمام انسان ها دانست و گفت: حتی افراد غافل نیز این رژیم را می شناسند و لذا می بینیم در کشورهای مختلف و حتی کشورهای غیراسلامی علیه آنها شعار می دهند و به حول قوه الهی همه انسان ها متوجه جنایتکاری آنها می شوند. 
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: صهیونیست ها از نظر فکری و عقلی نمی فهمند که مزدور آمریکا در منطقه می باشند و آمریکا آنها را در میان کشورهای اسلامی قرار داده است تا هر گاه یک کشور اسلامی از آنها اطاعت نکرد به وسیله رژیم صهیونیستی آنها را بترساند و همه در تیرس آنها باشند، از همین رو است که رییس جمهور آمریکا اظهار می دارد اگر اسراییل نیز نبود باید یک اسراییل ایجاد می کردیم.  
وی عنوان کرد: امام می فرمود اسراییل غده سرطانی است و این واقعیت است ، چرا که اسراییل غده ای است که اگر رها شود همه را دربرمی گیرد و این گونه نیست که به غزه یا لبنان اکتفا نماید ، بنابراین باید همه مسلمانان وحدت پیدا کرده و با وحدت خود این غده سرطانی را از میان بردارند.
 

picture name
picture name