دیدار جمعی از مجموعه حزب الله اصفهان

مناره مصلی اصفهان کاربری تجاری ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به برخی از شایعات مبنی بر تبدیل شدن مناره مصلی اصفهان به کافی شاپ گفت: مناره مصلی اصفهان به هیچ وجه به کافی شاپ تبدیل نمی شود و کابری تجاری برای آن در نظر گرفته نشده است. 

مناره مصلی اصفهان کاربری تجاری ندارد

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از مجموعه حزب الله با بیان اینکه دغدغه مندی مجموعه حزب الله نسبت به مسائل فرهنگی شهر اصفهان شایسته است، اظهار داشت: توقع بنده از حزب الله این است که گستره دید این مجموعه نسبت به همه فسادها حساس باشد و انتظار می رفت مثلاً در مورد چهارباغ و برنامه هایی که زمینه را برای فساد فراهم کرده بود، نامه ای نگاشته می شد.

وی افزود: بنده و سایر مسئولان در جلسات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر نسبت به برخی منکرات و فسادهایی در سطح شهر و حاشیه شهر از جمله برخی از باغ تالارها صورت می گرفت، تذکر داده و در این باره تصمیم گیری شد و دستگاه های مسئول اقدام لازم قانونی را انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان درباره برخی از مسائل پیش آمده در رستوران مجموعه مصلی بیان کرد: این رستوران بر اساس مزایده به فردی واگذار شده است و هزینه ساخت آن بر عهده برنده مزایده است و بدون شک ریالی از بودجه های مردمی و دولتی برای این مجموعه هزینه نشده است.

وی ادامه داد: در قرارداد این رستوران آمده است که اگر کاری بر خلاف اسلام انجام شود به صورت یک طرفه می توان قرارداد را فسخ کرد، از سوی دیگر مشکلاتی که گزارش شده، توسط ستاد امر به معروف و مسئول اماکن نیروی انتظامی درحال پیگیری و نظارت است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه پروژه مصلی اصفهان تا کنون کمتر از 60 درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: مصلی دارای 18 پروژه همچون بازارچه و غیره است، همچنین مناره مصلی اصفهان به هیچ وجه به کافی شاپ تبدیل نمی شود و کابری تجاری برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برای اسلام بود اما هنوز دولت و مردم به معنای واقعی اسلامی نیستند و ما شاهد فسادهایی هستیم گفت: بنده همواره از انتقادات گروه های حزب الهی استقبال کرده ام و بدون شک حزب الله بر اساس امر به معروف و نهی از منکر و با زبان خوش و بر اساس دستورات اسلام نسبت به مشکلات و فسادها تذکر بدهند.

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name