دیدار فرمانده ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان

آمریکا به دنبال حذف حشدالشعبی در عراق است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان اینکه ظرفیت های گسترده و متنوع بسیج برای برطرف شدن مشکلات جامعه به کار گرفته شود، گفت: آمریکا از حذف بسیج به عنوان نیروی مردمی از صحنه انقلاب اسلامی ناامید شده و به دنبال حذف حشدالشعبی در عراق است.  

آمریکا به دنبال حذف حشدالشعبی در عراق است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با فرمانده جدید ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان با بیان اینکه من روی بسیج حساس هستم، اظهار داشت: سپاه باید باور کند که نیروی مردمی و ارزشمندی به نام بسیج را می تواند به عنوان یک ذخیره و نیروی همیشه آماده برای حفظ انقلاب و کشور تربیت کند.
وی افزود: آمریکا از حذف بسیج به عنوان نیروی مردمی از صحنه انقلاب اسلامی ناامید شده و به دنبال حذف حشدالشعبی و الحاق آن به نیروهای مسلح در عراق است.  
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: از ابتدای شکل گیری حکومت اسلامی، سپاه و لشکری وجود نداشت، همه مسلمانان به شغل و کارهای روزمره خود مشغول بودند و هر موقع جنگی اتفاق می افتاد به دستور پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) مردم برای شرکت در جهاد بسیج می شدند و اسلحه و همه امکانات مورد نیاز را با خود به همراه می آورد. 
وی عنوان کرد: جهان سلطه قصد دارد جوانان ما را از بین ببرد و آنان را به مسائل کم ارزش مشغول سازد اما ما می توانیم جوانان را قالب بسیج گرد هم جمع کنیم و آموزش های لازم را در عرصه های مختلف به آنان ارائه دهیم. 
آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: تربیت بسیجیان باید به همراه فهم عمیق مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره باشد، همه آنان باید بدانند که انقلاب برای چه بود و چه پیشرفت هایی در نظام اسلامی شکل گرفته است و امروز در چه مرحله ای قرار داریم. 
وی گفت: اگر برخی از روحانیون، بد اقدام کرده اند به این معنا نیست که همه روحانیت خوب نیستند، بسیاری از دستاوردهای دینی در حال حاضر همچون تفاسیر قرآن کریم نتیجه تلاش همین روحانیون است. 
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: من معتقد هستم که قبلاً روی بسیج خوب کار می شد و این عملکرد باید تقویت شود چراکه قرار است نیروی مقاومت بسیج، کشور را بسازد و آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.  
وی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر ابراز کرد: تربیت افراد یکی از مصادیق امر به معروف است، بسیجیان باید بصیر و آگاه باشند تا بتوانند در عرصه تربیتی موفق عمل کنند و جامعه را نسبت به شرایط موجود و افزایش همبستگی آگاه سازند.  
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: حفظ ارتباط بدنه بسیج با روحانیون و علما، افزایش آگاهی ها و بصیرت سیاسی، اجتماعی، اجرای کار فرهنگی در مناطق مختلف شهر به ویژه محلات محروم، زمینه سازی برای تقویت اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان و زنان سرپرست خانوار از جمله موضوعاتی است که بسیج باید بدان بپردازد.

اخبار مرتبط

picture name
picture name