به نمایندگی از مقام معظم رهبری صورت گرفت

آیت‌الله طباطبایی نژاد به نمایندگی از مقام معظم رهبری از آیت الله سید کمال فقیه ایمانی عیادت کرد

 

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد مجددا شب گذشته به نمایندگی از مقام معظم رهبری با حضور در یکی از بیمارستانهای اصفهان از آیت الله سید کمال فقیه ایمانی عیادت و سلام معظم له را به ایشان ابلاغ کرد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد به نمایندگی از مقام معظم رهبری از آیت الله سید کمال فقیه ایمانی عیادت کرد

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه اصفهان در حالی که دو شب قبل با حضور در یکی از بیمارستانهای اصفهان از آیت الله سید کمال فقیه ایمانی عیادت کرده بود، مجددا شب گذشته به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از ایشان عیادت و سلام معظم له را به وی ابلاغ کرد.
آیت الله طباطبائی نژاد در حاشیه عیادت از آیت الله فقیه ایمانی به خدمات متعدد و ارزشمند ایشان در زمینه های علمی و سلامت اشاره و گفت: ایشان مؤسس چندین مرکز درمانی و بیمارستان از جمله بیمارستان های امیرالمؤمنین(علیه السلام) و سوانح سوختگی است و در زمینه علمی نیز مؤسس کتابخانه معظم امیرالمؤمنین(علیه السلام) و مدرسه علمیه دارالحکمه است.
وی وجود آیت الله فقیه ایمانی را وجود مغتنمی برای اصفهان به خصوص حوزه های علمیه برشمرد و افزود: با وجودی که شب گذشته با حضور در این بیمارستان از ایشان عیادت کردم ولی مجددا به امر رهبر معظم انقلاب و به نمایندگی از ایشان از آیت الله فقیه ایمانی عیادت کردم .
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن مطلوب توصیف کردن وضیعیت عمومی آیت الله فقیه ایمانی نسبت به شب گذشته و با بیان اینکه ایشان قطعا مشمول دعای امام خامنه ای(حفظه الله) است ابراز امیدواری کرد که به برکت خون شهدا و ایام شهادت حضرت اباعبدالله(علیه السلام) و اسارت اهلبیت ایشان خداوند متعال به همه مریضان اسلام و از جمله آیت الله فقیه ایمانی شفای کامل عنایت فرماید.
آیت الله سید کمال فقیه ایمانی چند روزی است به دلیل مشکلات داخلی در بیمارستان بستری است .
 

اخبار مرتبط

picture name
picture name