مراسم دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده شهدا، نخبگان و اقشار مختلف مردم

مواضع رییس قوه قضائیه درباره مفسدان قابل تقدیر است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مواضع رئیس قوه قضائیه درباره مفسدان و افرادی که به اموال عمومی ضرر می زنند، قابل تقدیر است، گفت: : من کمتر از کسی تعریف می کنم ولی یک نکته می‌گویم که از حدود سال ۱۳۵۴ که خدمت آقای رئیسی در قم بودم، تا الآن از هر جهت انسانی مودب، والا و ارزشمند و حق شناس است.

مواضع رییس قوه قضائیه درباره مفسدان قابل تقدیر است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده شهدا، نخبگان و اقشار مختلف مردم با بیان اینکه مواضع رئیس قوه قضائیه درباره مفسدان و افرادی که به اموال عمومی ضرر می زنند، قابل تقدیر است، اظهار کرد: امام حسن عسکری(علیه السلام) می فرمایند؛ «هیچ کس حق را ترک نکرد مگر این که ذلیل شود و هیچ ذلیلی به حق تمسک نکرد مگر این که سربلند شد» و بر همین اساس همه باید به دنبال این باشیم حق را پیاده کنیم.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در برخورد با مردم باید جانب حق رعایت شود، تصریح کرد: میزان در قیامت هم حق است و اگر اعمال ما حق نباشد پوچ خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم به حق عمل کنیم جمعی از نیکان خوشحال و فجار ناراحت می شوند و جلوی خیانت آن ها گرفته می شوند تا به بیت المال دست اندازی نکنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه بر طبق فرموده امام حسن عسکری(علیه السلام)، برای انسان زینت است که دشمنان با انسان خوب دشمن باشند، تاکید کرد: دست از حق برداشتن و منحرف شدن از حق ذلت به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: من کمتر از کسی تعریف می کنم ولی یک نکته می‌گویم که از حدود سال ۱۳۵۴ که خدمت آقای رئیسی در قم بودم، تا الآن از هر جهت انسانی مودب، والا و ارزشمند و حق شناس است.
وی در پایان گفت: آقای رئیسی ولایی و علاقه مند به مردم است که امیدواریم خداوند به دست ایشان و همکاران ایشان حق را پایدار کند.
 

picture name
picture name