مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان

آنقدر که مدیر کارآمد به کار می آید پول در ادارات به کار نمی‌آید

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: آنقدر که مدیر کارآمد به کار می آید پول در ادارات به کار نمی‌آید، برای مثال اگر با دقت به مدیریت برخی از مناطق در اغتشاش‌ها دقت کنیم به این امر پی‌خواهیم برد و تدبیر در کار مهم ترین اهمیت را دارد.

 آنقدر که مدیر کارآمد به کار می آید پول در ادارات به کار نمی‌آید

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با ابراز خرسندی از مدیران شهرسازی استان، اظهار کرد: زمانی که مدیری خیر‌خواه باشد و همه تلاش او در راستای رسیدن به هدف باشد، اخلاق اسلامی و اخلاق انسانی را رعایت کرده است.
وی در خصوص معارفه علیرضا قاری قرآن ادامه داد: ایشان پروژه میدان امام‌ علی(علیه السلام) که پروژه‌ای دشوار و پیچیده بود و دهها پروژه کوچک و بزرگ دیگر را به سلامت به سرانجام رساندند و امید است که در جایگاه جدید بیش از پیش راه گشا باشند.
 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: در حدیثی آمده است که اگر یکی از مسلمین امور جامعه‌ای از مسلمین را به دست گرفت باید ابتدا باطن خود را اصلاح کند، اهل کار باشد و در مرحله بعد زیردستان خود را هدایت کند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه امیدوارم مسئولان پیشین راه و شهرسازی زیردستان قابلی را تربیت کرده باشند گفت: کارمندان همواره از روسای خود الگو می‌گیرند، بنابر این هرچه مدیران با برنامه و منظم باشند کارمندان منظم تری خواهند داشت و به بیانی دیگر باید مسئولین در کشور مسئول ساز باشند.
وی تاکید کرد: آنقدر که مدیر کارآمد به کار می آید پول در ادارات به کار نمی‌آید، برای مثال اگر با دقت به مدیریت برخی از مناطق در اغتشاش‌ها دقت کنیم به این امر پی‌خواهیم برد و تدبیر در کار مهمتریت اهمیت را دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: امید است همانطور که امروز برای تمام جهان در بسیاری از زمینه‌ها الگو هستیم، با تربیت مدیران با تدبیر، در این زمینه هم در جهان الگو باشیم.
در این مراسم از خدمات حمیدرضا امیرخانی تقدیر و با حکم وزیر راه شهرسازی مهندس، علیرضا قاری قرآن به عنوان مديركل جدید راه و شهرسازي استان اصفهان معرفی شد.

picture name
picture name