دیدار هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان

دولت و مجلس برای برطرف شدن مشکلات پرستاران اقدام عملی انجام دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تأکید بر نقش پرستاران در بهبود بیماران گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی به خوبی از مشکلات پرستاران آگاه هستند، درباره آن هم صحبت می‌کنند اما تا کنون کار مؤثری انجام نداده‌اند که انتظار می‌رود اقدام عملی خوبی در این باره برداشته شود.

دولت و مجلس برای برطرف شدن مشکلات پرستاران اقدام عملی انجام دهند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(سلام‌الله علیها) اظهار داشت: پرستاران از نظر دینی کار ارزشمندی را انجام می‌دهند و در روایات داریم که روحیه دادن به بیماران و دیدار و سرکشی از آنان ثوابی بزرگ دارد.
وی با تأکید بر نقش پرستاران در بهبود بیماران افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی به خوبی از مشکلات پرستاران آگاه هستند، درباره آن هم صحبت می‌کنند اما تا کنون کار مؤثری انجام نداده‌اند که انتظار می‌رود اقدام عملی خوبی در این باره برداشته شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد: عمده شفای یک مریض با تلاش پرستار رقم می‌خورد اما در حال حاضر اختلاف زیادی میان پزشک و غیرپزشک وجود دارد، امیدوار هستیم با پیگیری مسئولان مشکلات این قشر برطرف شود.
در ابتدای این دیدار رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان با بیان اینکه این سازمان، یک انجمن مردمی است اظهار داشت: هدف این انجمن حمایت از بیماران و پرستاران است.
خسرو توکل با بیان اینکه‌ مشکل اصلی ما تبعیض و فاصله‌ای است که میان پزشک و غیرپزشک وجود دارد، گفت: اگر طرح سلامت به صورت صحیح اجرا شده بود و ارتباط مالی مردم با سیستم درمان جدا می‌شد و تفکیک بخش خصوصی با بخش دولتی انجام شده بود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه پزشکانی که با امکانات دولتی تحصیل‌کرده‌اند امروز بیماران را به بخش خصوصی ارجاع می‌دهند تا درآمد بیشتری داشته باشند.

 

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name