دیدار مدیران و پرستاران بیمارستان حجت ابن الحسن عسکری(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، گفت: در بعضی مواقع شنیده می‌شود که حقوق پرستاران به دلایل نبود بودجه کافی با تاخیر روبرو می شود اما باید متذکر شد حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود.

حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیران و پرسنل و پرستاران بیمارستان حجت ابن الحسن عسکری(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اصفهان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و ذکر حدیثی از امام صادق(علیه السلام) اظهار کرد: نوع برخورد پرستاران در شفای مریضان بسیار موثر است و اگر برخورد پرستاران مهربانانه و دلسوزان باشد مریض، با سرعت بیشتری شفا می‌گیرد.
وی ادامه داد: خدمت به مریض برای مدیران، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که در بیمارستان‌ها و مراکز خدمات پزشکی کار می‌کنند یک نعمت به حساب می‌آید چراکه خدا برای این افراد جایگاه والایی در نظر گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره اهمیت شغل پرستاران تصریح کرد: در بعضی مواقع شنیده می‌شود که حقوق پرستاران به دلایل نبود بودجه کافی با تاخیر روبرو می شود اما باید متذکر شد حقوق پرستاران باید همواره به موقع پرداخت شود.
آیت الله طباطبایی نژاد در خصوص خیریه هایی که به راه‌اندازی بیمارستان ها کمک می کنند گفت: خیریه هایی که در ساخت بیمارستان ها کوشا هستند و به ملت خدمت می‌کنند در واقع به دولت کمک کرده‌اند چرا که دولت به دلیل ازدیاد جمعیت و مشکلات موجود در بودجه، نمی‌تواند آن طور که باید و شاید به امور بیماران و بیمارستان‌ها بپردازد.
وی افزود: با صرف نظر از بی تدبیری های موجود در ساختار دولت ها باید بدانیم ایران آن طور که گفته می‌شود در زمینه استخراج منابع معدنی و خدادادی پیشرفت نکرده است، درست است که ایران مامن منابع زیاد است، اما خارج کردن این منابع از دل زمین به علم و ثروت بیشتری نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خصوص کمبود بودجه دولت گفت: در برخی مواقع شاهد هستیم که دولت با کسری بودجه مواجه می شود و این بدان معناست که باوجود نیاز بودجه در ساختار‌های دولتی نمی‌توان بودجه‌ای برای آنان درنظر گرفت.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که ایجاد اشتغال برای جوانان اقدام ساده ای نیست تاکید کرد:  طبق اصل چهل و چهارم قانون اساسی، مردم محور تولید و اشتغال زایی در کشور هستند و در همین خصوص اگر بهره بانکی وجود نداشت وضعیت تولید پر رونق تر از شرایط فعلی بود چرا که تولید کنندگان بیشتر سرمایه خود را وارد بازار تولید می‌کردند و به تبع اشتغالزایی با افزایش چشمگیری روبرو می شد، بنابراین از دولت انتظار می‌رود زیر بنای نظام بانکی و تولید را اصلاح کند.
وی در خصوص اقدامات خیرین مدرسه ساز در کشور نیز گفت: با اینکه ایران به نسبت درآمد خودش بودجه زیادی را صرف آموزش و پرورش می‌کند چهل درصد کلاس های درس در کشور توسط خیرین مدرسه سازی ساخته می شود که در ساخت بیمارستان ها هم نقش دارند.

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name