دیدار رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع)

تبیین ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین برای قشرهای مختلف مردم تداوم یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(علیه السلام) در اصفهان گفت: امیدوار هستیم که فعالیت این کنگره در تبیین ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین برای قشرهای مختلف مردم تداوم یابد.

تبیین ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین برای قشرهای مختلف مردم تداوم یابد

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(علیه السلام) اظهار داشت: حضرت علی (علیه السلام) همه فضائل را دارا است و این در حالی است که این فضایل به وی اعطا شده است و اکتسابی نیست.
وی با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(علیه السلام) در اصفهان افزود: امیدوار هستیم که فعالیت این کنگره در تبیین ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین(علیه السلام)  برای قشرهای مختلف مردم تداوم یابد.
سید حسین رضازاده در ابتدای این دیدار با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه اصفهان از این کنگره بیان کرد: کار تشکیلاتی خوبی برای برگزاری این کنگره ملی انجام شد و بالغ بر 18 کتاب شامل مجموعه مقالات، 3 جلد کتاب سیمای امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) در الغدیر به چاپ رسید.
وی گفت: تشکیل شورای سیاست‌گذاری، تشکیل کمیته علمی، دیدار با علما، مراجع بزرگ تقلید، مکاتبه با مؤسسات دینی، دانشگاه‌های سراسر کشور، ارتباط با محققین، پژوهشگران، هنرمندان و شاعران از جمله اقداماتی است که برای برگزاری این کنگره انجام شد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(علیه‌السلام) تصریح کرد:  با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان 50 هزار جلد کتاب در مدارس اصفهان توزیع می‌شود تا دانش آموزان با شخصیت امام علی(علیه‌السلام) بیشتر آشنا شوند.

 

اخبار مرتبط

    picture name
    picture name