دیدار جمعی از نیروهای مسلح استان اصفهان

سردار سلیمانی با شهادتش آبروی آمریکا را برد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی با مرگ طبیعی و... فوت می شد مزد فعالیت هایش با آن داده نشده بود، سردار سلیمانی با این شهادتش آبروی امریکا را برد و نشانه احمق بودن دشمن ما، ترور سردار سلیمانی است که امروز به آمریکا گفته می شود چرا کسی که با تروریست می جنگید را ترور کردید.

سردار سلیمانی با شهادتش آبروی آمریکا را برد

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جمعی از نیروهای مسلح استان اصفهان با تبریک دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم، روحانیون و نیروهای مسلح ایران پس از گذشت ۴۱ سال از ارزش های اسلامی و شعارهای انقلاب دست بر نداشتند و هچنان پا بر جا ایستاده اند، امام راحل فرمودند که انقلاب ایران انفجار نور بود و سال به سال این نور را می بینیم.
نماینده ولی فقیه استان اصفهان گفت: سال به سال گسترش ارزش های این انقلاب را در کشورهای دیگر می بینیم، امسال هم نسبت به سال های گذشته عزت و سربلندی را بیشتر احساس می کنیم.
وی افزود: خداوند در قرآن هم بر سر مسلمان صدر اسلام و هم بر پیامبر اکرم (ص) برای وحدت، منت می گذارد و می فرماید که علی رغم تمام اختلافات ما وحدت را ایجاد کردیم. با توجه به آیه قرآن متوجه می شویم که وحدت نعمت بزرگی از جانب خداوند است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه زمانی که انسان ها ایمان به خدا و هدف واحد داشته باشند، بدون شک وحدت پیدا می کنند، تصریح کرد: چیزی که باعث وحدت بین انسان ها می شود وحدت قلب و هدف است، زمانی که هدف مختلف باشد، وحدت به وجود نمی آید.
وی بیان کرد: خدا در قرآن می فرماید علی رغم اختلافاتی که داشتید، اکنون برادر هستید، در پرتگاه آتش بودید اما با وحدت ایمانی که من به شما دادم از آن نجات پیدا کردید.
امام جمعه اصفهان عنوان کرد: خداوند در قرآن به پیامبر می گوید که اگر هر آنچه که در آسمان ها و زمین وجود دارد را بین انسان ها تقسیم کنی، ذره‌ ای نمی توانستی محبت بین آن ها ایجاد کنی.
آیت الله طباطبایی نژاد با توضیح اینکه این محبت را با پول نمی شود خرید، گفت: نمی توان به فردی گفت در مقابل پول به خاطر دیگران از جان خود بگذر و جان بدهد که دیگران در امنیت باشند، با پول و حقوق نمی شود این کار را کرد.
وی ادامه داد: زمانی که وحدت کلام و هدف باشد، فرد جنگ را وظیفه می داند، نکته اساسی این وحدت، از خودگذشتگی و جانفشانی ها و ایمان به خدا است.
آیت الله طباطبایی اظهار کرد: آنچه به آن مینازیم اطاعت از خداست، معقول نیست که برای انسان کار کنیم،
همه موجودات زیر سلطه انسانند و انسان باید زیر سلطه خدا باشد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: زمانی که هدف خدا شد، جانفشانی ارزش دارد  و پیامبر  اکرم (ص) در این زمینه می فرمایند که حراست یک شب از جامعه اسلامی بهشت را برای فرد واجب می کند.
 وی با بیان اینکه دشمن از همین روحیه و فرهنگ علوی که با ظالم دشمن، و با مظلوم همراه باشیم، می ترسد، خاطر نشان کرد: دشمن از فرهنگ امیرالمونین(ع) می ترسد، از این می ترسد که انسان ها وقتشان را روزمره ای تلف نمی کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: چقدر زیباست که همه نیروهای مسلح ایران در این چهل سال با همه کمبودها و گرفتاری و هشت سال دفاع مقدس کاری کردند که به جایی رسیدیم که روزی دشمن ترس از این داشت که کسی به ما سلاح بفروشد اما ترس امروز آنها فروش سلاح ما به دیگران است.
 وی اضافه کرد: این افتخار را انقلاب برای کشورمان رقم زده است، ترسشان این است که ما به یمن سلاح ندهیم، سلاح نمی دهیم اما روش ساخت و فکر را به آن ها یاد می دهیم.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بحث مسلمانی، یمنی و ایرانی ندارد، گفت: زمانی که وحدت، وحدت خدایی شد، یمنی، عراقی، سوری نمی شناسد.
وی با اشاره به خدمات بی نظیر سردار سلیمانی از جمله شکست داعش و بیرون کردن دشمن از سوریه و عراق افزود: علت عزتی که سردار سلیمانی پیدا کرد برای این که یک فرد نظامی خبره بود نیست بلکه برای این بود که برای خدا می جنگید و خدا را  در جنگ در نظر داشت و به دنبال شهادت بود و خداوند نیز برای این افراد چه کارهایی که نمی کند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی با تصادف، مرگ طبیعی و ... فوت می شد مزد فعالیت هایش با آن داده نمی شد، سردار سلیمانی با این شهادتش آبروی امریکا را برد و نشانه احمق بودن دشمن ما ترور سردار سلیمانی است که امروز به آمریکا گفته می شود چرا کسی که با تروریست می جنگید را ترور کردید.
آیت الله طباطبایی نژاد بیان کرد: قرآن می گوید کسانی که ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد، خداوند محبت آن را در دل انسان ها می اندازد، تشییع جنازه سردار که بی نظیر بود و حتی شهید ابوالمهدی که خود سردار بود خود را سرباز حاج قاسم می دانست.
در پایان این دیدار نماز وحدت ظهر و عصر نیروهای مسلح به امامت آیت الله طباطبائی نژاد اقامه و دعای وحدت قرائت شد.

 

picture name
picture name