آغاز توزیع 5 هزار سبد ارزاقی توسط خادم یاران آستان قدس رضوی در اصفهان

تمامی اجزای سبدهای ارزاقی ایرانی است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: ۵ هزار سبد ارزاقی در  مصلی اصفهان توسط خادم یاران امام رضا(علیه السلام) بسته بندی شد که تمامی اجزا این سبد‌ها ایرانی است.

تمامی اجزای سبدهای ارزاقی ایرانی است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه بسته بندی و آغاز توزیع سبدهای ارزاقی توسط خادم یاران آستان قدس رضوی در اصفهان اظهار کرد: با وجود اینکه به دلیل تعطیلی نماز جمعه در مصلی اصفهان پروژه های عمرانی در حال اجرا بود ولی با ورود خادم یاران امام رضا(علیه السلام) به آنان اجازه داد شد تا به بسته بندی ۵ هزار سبد ارزاقی که توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اصفهان تهیه شده بود در این مکان بپردازند که بحمدالله تمامی اجزا این سبد‌ها ایرانی است.
وی ادامه داد: همواره در پرتو عنایات امام رضا(علیه السلام) بوده‌ایم و در این خصوص شاهد هستیم از زمان شیوع کرونا کمک‌های بسیار ارزنده‌ای از جانب آستان مقدس این امام رئوف به بیشتر استان‌ها شده است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه هرچه داریم از برکت وجودی امام رضا(علیه السلام)است، تصریح کرد: از تمامی دست اندر کاران و خادم یاران امام رضا(علیه السلام) نهایت سپاس و قدر دانی را دارم که سبب می‌شوند به افراد کم بضاعت در سطح کشور کمک رسانی شود و در این خصوص از خداوند متعال می‌خواهیم نشان لیاقت خادمی حضرت رضا(علیه السلام) بر سینه خادمان عزیز پایدار بماند.

 

picture name
picture name