پیام تسلیت

آیت الله طباطبایی نژاد در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله محمد علی تسخیری(ره) مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت

با کمال تاثر مطلع شدم که عالم فرزانه حضرت آیت الله محمد علی تسخیری مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام و عضو مجلس خبرگان رهبری دار فانی را وداع گفته اند.
ایشان یک روحانی انقلاب و مبارز بود که از دو دهه قبل از پیروزی انقلاب به حزب الدعوه و مبارزات اسلامی آن پیوست و پس از آن نیز همواره در خدمت توسعه اندیشه انقلاب اسلامی در جهان بود.
پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار تدریس در حوزه و دانشگاه و در مناصب متعددی به ایفای نقش موثر پرداخت و همواره در زمینه تبیین دیدگاه تشییع و فقه اسلامی و نیز ایجاد تفاهم و همدلی میان مسلمانان تلاش وافر داشتند و آثار و تلاش های ایشان در مجمع فقه اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب و مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب بسیار منشاء اثر و راهگشا بود.
اینجانب در گذشت این عالم مجاهد فی سبیل الله را به مقام معظم رهبری، علما و فرهیختگان جهان اسلام خانواده مکرم تسخیری تسلیت عرض نموده وبرای آن مرحوم رحمت واسعه و علو درجات و  برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.


سید یوسف طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

picture name
picture name