انا لله و انا اليه راجعون

پیام تسلیت

آیت الله طباطبایی نژاد در پیامی شهادت مظلومانه شهیدان والامقام امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی از مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت

خبر شهادت مظلومانه شهیدان والامقام امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان که در راه تأمین امنیت شهروندان در درگیری با شرور مسلح به مقام والای شهادت نائل آمدند موجب تاثر و تالم گردید.
امنیت، اصلی‌ترین پیش‌نیاز برای رشد و شکوفایی در هر جامعه‌ای است. از این رو نگهداری از امنیت به عنوان دلیلی بر افتخار به چشم می‌آید. در این مسیر، شهیدانی که به عنوان نمادهای نیرومند و پاکیزه ایستاده‌اند، با خون‌های خود نقش های جهاد و مقاومت را با افتخار و ایمان به خداوند اجرا کردند.
این ایثارگران، در راه امنیت و حفظ آرامش جامعه، به عنوان پیشوایانی که هیچ چیز جز راه خداوند را ترجیح نمی‌دهند، مانع از تهدیدهایی می‌شوند که مانع آرامش جامعه باشد.
اینجانب شهادت این عزیزان بزرگوار را به پیشگاه بقیه الله اعظم (ارواحنا له الفدا) و مقام معظم رهبری (حفظه الله)، پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده معزز این دو شهید عالیقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای کلیه ی بازماندگان خواستارم.         

   
سید یوسف طباطبایی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه اصفهان

 

picture name
picture name