مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه کاشان

مردم کاشان حامی نماینده جدید ولی فقیه خواهند بود

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم و روحانیون کاشان باید این توفیق را که رهبر معظم انقلاب استثناء قائل شده و برای منطقه کاشان نماینده ولی فقیه قرار داده اند، قدر بدانند و شاکر این نعمت باشند.

مردم کاشان حامی نماینده جدید ولی فقیه خواهند بود

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه کاشان اظهار داشت: آیت الله نمازی و آیت الله سلیمانی از افراد و بزرگوارانی هستند که  قبل از انقلاب، در راه انقلاب قدم برداشتند و در خط امام و رهبری بوده و جزء بهترین امام جمعه های ما هستند.
وی افزود: مردم کاشان باید این نعمت را قدر بدانند که سالیانی در خدمت آیت الله نمازی بودند و از این به بعد نیز در خدمت آیت الله سلیمانی خواهند بود.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: ان شاءالله هر دوی این بزرگواران در راه هدایت مردم کوشا هستند و مردم ولایتمدار کاشان نیز همچون سابق مسیر درست را پیموده و از روحانیون و بزرگان خود به ویژه نماینده ولی فقیه حمایت خواهند کرد.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: مردم و روحانیون کاشان باید این توفیق را که رهبر معظم انقلاب استثناء قائل شده و برای منطقه کاشان نماینده ولی فقیه قرار داده اند، قدر بدانند و شاکر این نعمت باشند.
وی با بیان اینکه کاشان شهر علم و پایتخت نهج البلاغه است و این مهم نشان‌دهنده اهمیت منطقه کاشان است، خاطرنشان کرد: کاشان به معنای واقعی دارالمؤمنین است و همه با هم، هم‌حرف، هم‌عقیده و هم‌فکر هستند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: حوزه های علمیه و روحانیون در کاشان نیز با مردم همبستگی داشته و با دوری از اختلاف و حفظ وحدت رویه حامی ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه باشند.
وی در پایان حوزه علمیه کاشان را از حوزه های فعال و خوب برشمرد و افزود: این حوزه در زمینه قرآن و نهج البلاغه همواره پیشقدم بوده و موفق عمل کرده است.
مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فرمانده انتظامی استان اصفهان، ائمه جمعه، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این مراسم، آیت الله طباطبایی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، آیت الله عبدالنبی نمازی، آیت الله عباسعلی سلیمانی و سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداختند و در ادامه حکم آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان توسط رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور قرائت و از زحمات ۱۴ ساله آیت الله نمازی تقدیر به عمل آمد.

 

picture name
picture name