مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان

رسیدن به قله معرفت شرط نهراسیدن از لغزشگاه های دنیایی است

امام جمعه اصفهان گفت: لغزشگاه‌های زیادی در مسیر وجود دارد که باید از آنها بهراسیم اما اگر به قله معرفت برسیم ترسی از این امر وجود ندارد.

رسیدن به قله معرفت شرط نهراسیدن از لغزشگاه های دنیایی است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: جنس فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نوع اجرایی است و از این بابت فعالیت شبانه روزی و متنوع را می طلبد و باید ریاست در کنار خود از جوانان پرکار و فعال برای حسن انجام کار بهره ببرد.

وی در ادامه به سالروز میلاد حضرت محمد(ص) اشاره و تأکید کرد: براساس روایات و آیات متعدد در وصف و توصیف حضرت محمد(ص) انسان در تعجب از این میزان حمایت خداوند از یک انسان است و اطاعت محض از او را سفارش کرده است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد: خداوند در آیات و احادیث مکررا افرادی را که با رفتار و کردارشان باعث اذیت پیامبر اکرم (ص)می شدند، نهیب و تشر می زند و بر مراقبت و حامی بودن تاکید دارد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت امام صادق(ع) گفت: لغزشگاه‌های زیادی در مسیر وجود دارد که باید از آنها بهراسیم اما اگر به قله معرفت برسیم، ترسی از این امر وجود ندارد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امامان معصوم ما در حقیقت مصداق بارز کسانی هستند که به قله معرفت رسیده اند و برای آنها ترسی از لغزشگاه‌ها نیست.

picture name
picture name