دیدار رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان

خدمت به خانواده شهدا، خدمت به اسلام و شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: خدمت به خانواده شهدا همان خدمت به اسلام و خدمت به شهدا است و همواره باید توجه کرد مسئولیت در بنیاد شهید از طرف خداست، حقیقت مطلب این است که حق خانواده شهدا و به خصوص جانبازان را آنطور که باید و شاید است ادا نکرده ایم.

خدمت به خانواده شهدا، خدمت به اسلام و شهدا است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: در روایتی آمده محبوب ترین انسان ها در نزد خدا کسی است که به خلق خدا خدمت کند و خدمت به خانواده شهدا همان خدمت به اسلام و خدمت به شهدا است و همواره باید توجه کرد مسئولیت در بنیاد شهید از طرف خداست و این بسیار جای شکر دارد که خداوند چنین عنایتی کرده است و می توان بر اساس این امر، سختی ها را تحمل کرد.
وی ادامه داد: امام حسین(علیه السلام) می فرماید، اگر کسی به شما مراجعه کرد و کمکی خواست از نعمات خداست که شما مشکلی از خلق خدا را برطرف سازید حقیقت مطلب این است که حق خانواده شهدا و به خصوص جانبازان را آنطور که باید و شاید است ادا نکرده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: در اکثر اوقات دولت از لحاظ مالی نمیتواند برطرف کننده نیاز های جانبازان و خانواده های شهدا باشد که در این مواقع باید از خیرین دلسوز و محترم درخواست همکاری داشته باشیم، چراکه جانبازان و خانواده ایثارگران و شهدا حق زیادی به گردن این مرز و بوم دارند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه استان اصفهان خیرین بسیاری را در خود جای داده است عنوان کرد: با همت این خیرین بوده است که بسیاری از زندانیان آزاد و بسیاری از مدارس و بیمارستان ها ساخته شده است و در همین خصوص می توانیم از پتانسیل خیرین برای تکریم ایثارگران و خانواده های آنان استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه طبق فرموده امام راحل اموال مصادره شده تنها به سازمان مستضعفان و بنیاد شهید تعلق می‌گیرد گفت: مالک این اموال دولت نیست و اگر دولت نیازی به این اموال دارد می تواند هزینه آن را پرداخت کند تا بنیاد شهید و سازمان مستضعفان توسعه یابند.

 

picture name
picture name