دیدار شورای عالی، اعضا و نامزدهای مجمع نیروهای انقلاب در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان

تفرقه میان کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، پسندیده نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تأکید بر ضرورت وحدت میان نیروهای انقلابی گفت: گروه، گروه شدن و تفرقه میان افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، پسندیده نیست و تفرقه مساوی با از بین رفتن است.

تفرقه میان کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، پسندیده نیست

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد با تبریک دهه کرامت و تقدیر از زحمات آیت‌الله مهدوی و اعضای مجمع نیروهای انقلاب افزود: مشکل این است که چرا نباید به راحتی اجماع اتفاق بیفتد و همه نیروهای انقلابی اتحاد داشته باشند، بدون شک گروه، گروه شدن و تفرقه میان افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، پسندیده نیست و تفرقه مساوی با از بین رفتن است. 
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی برخی از گروه‌ها نمی‌تواند میان بنده و آیت‌الله مهدوی فاصله ایجاد کند، گفت: اینکه هر چندنفری حتی 3 نفر، یک گروه را تشکیل می‌دهند و در مجمع رأی جداگانه دارند، صحیح نیست، می‌توان راهکاری تدوین کرد تا تعداد اعضاء هر یک از گروه‌های انقلابی مشخص باشد و هر کدام تعداد رأی مشخصی در مجمع نیروهای انقلاب داشته باشند. 
وی تصریح کرد: بهتر است روند عضویت اعضاء و انتخاب کاندیداها در مجمع نیروهای انقلاب شفاف باشد به گونه‌ای که راه اتهام و شبهات بسته شود.
آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو عالی مجمع نیروهای انقلابی استان اصفهان در این نشست با اشاره به طی شدن مراحل گوناگون و تدوین فهرست نهایی کاندیداهای مجمع نیروهای انقلاب، گزارشی از روند انتخابات این مجمع ارائه کرد.

picture name
picture name