آئین تجلیل از واقفان، متولیان، جامعه قرآنی، خیریه بقعه ساز و اصحاب رسانه

وقف مصداق کامل صدقه جاریه است

امام جمعه اصفهان گفت: وقف مصداق کامل صدقه جاریه است و باید همه مسلمانان حتی با کمترین دارایی خود به این مهم بپردازند.

وقف مصداق کامل صدقه جاریه است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در آئین تجلیل از واقفان، متولیان، جامعه قرآنی، خیریه بقعه ساز و اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول و همچنین گرامی داشت 13 آبان ماه اظهار داشت: 13 آبان بستر حوادثی مانند شهادت دانشجویان، تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی بوده است و از این رو این روز برای ما بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: شهدای ما مسیر سختی را برای تاسیس و ادامه انقلاب طی کردند و ما باید آن را ادامه دهیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت وقف تصریح کرد: مردم اصفهان در زمینه اجرای سفارشات دینی از همه مردم کشور سبقت گرفته‌اند و مردم این شهر همواره برای همه اقدامات خیر پیشقدم هستند.
وی با بیان اینکه در زمینه آزادی زندانیان و کمک به نیازمندان مردم اصفهان در رتبه اول کشور هستند، افزود: تنها یک بانو در این استان در سال جاری از دارایی خود 140 میلیون تومان برای آزادی زندانیان هدیه کرده است که این اقدام قابل تحسینی است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه وقف مصداق کامل صدقه جاریه است، تصریح کرد: فرزند صالح و علم نیز از دیگر مورادی است که به زندگی پس از مرگ انسان‌ها کمک میکند.
وی با بیان اینکه دل کندن از مال دنیا کار سختی است اما برداشت آن را چندین برابر در زندگی پس از مرگ خواهیم داشت، اضافه کرد: اگر شنیدید هر کس کار خیری برای خدا انجام دهد خداوند 10 برابر را به آن میدهد، این هدیه غیر از مادیات است.

 

picture name
picture name