دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان‌ نظام پزشکی

عدم سیاست گذاری صحیح در پذیرش دانشجویان پزشکی ضربه به منزلت جامعه پزشکی است

امام جمعه اصفهان گفت:  اگر سیاست گذاری صحیح برای پذیرش دانشجویان پزشکی جدید اعمال نگردد؛ عزت علم و دانش و در نهایت منزلت جامعه پزشکی دچار اضمحلال می شود.

عدم سیاست گذاری صحیح در پذیرش دانشجویان پزشکی ضربه به منزلت جامعه پزشکی است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان‌ نظام پزشکی و رئیس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی اصفهان اظهار داشت: یکی از وظایف شما این است که جلوی همکاران متخلف خود را بگیرید و از آبروی پزشکان صیانت کنید.
وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت و تقدیر از کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، بر حمایت و همراهی بیش از پیش دولت و مسئولان از جامعه پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به مردم تأکید نمود.
امام جمعه اصفهان عنوان کرد: نیاز است که در هر صنف عده‌ای به‌عنوان سرپرست به بررسی مشکلات قانونی صنف پرداخته و آن را استخراج و در صورت نیاز برای رفع موارد قانونی به مجلس ارسال کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان همچنین افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی را امری ناصحیح برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه باید محل ورود نخبگان باشد و اگر سیاست گذاری صحیح برای پذیرش دانشجویان جدید اعمال نگردد؛ عزت علم و دانش و در نهایت منزلت جامعه پزشکی دچار اضمحلال می شود.

 

picture name
picture name