مراسم آغاز توزیع سبد شب یلدا به خانواده های نیازمندان

مردم اصفهان همیشه در انفاق پیشگام بوده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مردم اصفهان همیشه در انفاق پیشگام بوده‌اند بطوریکه حتی در شهرها و استان های دیگر هم زمین خریده و وقف و خیریه به پا کرده‌اند.

مردم اصفهان همیشه در انفاق پیشگام بوده‌اند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع اعضای جامعه خیریه امام محمد باقر(ع) و در مراسم آغاز توزیع اقلام شب یلدا به خانواده های نیازمندان گفت: بسیاری از مردم از وضع معیشتی بسیار خوبی برخوردار نیستند و نیاز به کمک دارند بخصوص در شب یلدا که یک رسم ایرانی است و بهانه‌ای برای دورهم جمع شدن خانواده‌هاست، انتظار داریم افراد خیر به افراد نیازمند جامعه کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم اصفهان همیشه در انفاق پیشگام بوده‌اند بطوریکه حتی در شهرها و استان های دیگر هم زمین خریده و وقف و خیریه به پا کرده‌اند.
استاندار اصفهان نیز گفت: گاهی اگر اتفاقی نیفتد ما عمق کار را متوجه نمی‌شویم و ایام کرونا، همه مردم را متوجه سختی کار جامعه پزشکی و پرستاری کرد.
سیدرضا مرتضوی افزود: بسیاری از هموطنان بدلیل شیوع کرونا، عزیزان خود از دست دادند و این در حالیست که گمان می‌کردیم ویروس کرونا با گرم شدن هوا طی چند ماه از بین برود ولی استمرار یافت و خادمان سلامت، شهدای زیادی را در راه حفظ تندرستی مردم تقدیم کردند.
خیریه امام محمد باقر(ع) در زمینه نیازهای معیشتی، کمک هزینه ازدواج، کمک به ایتام، کمک هزینه درمان، کمک به مناطق کم برخوردار و عمران و توسعه فعالیت دارد.

 

picture name
picture name