دیدار اعضای هیات ورزشی تکواندو استان اصفهان

ورزشکاران روحیه مذهبی و دینی خود را تقویت کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: ورزشکاران تمام رشته‌های ورزشی باید نسبت به حفظ و تقویت روحیه مذهبی و دینی خود اهتمام جدی داشته باشند.

ورزشکاران روحیه مذهبی و دینی خود را تقویت کنند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار اعضای هیات ورزشی تکواندو استان اصفهان گفت: تنها وجه تمایز افراد با یکدیگر در داشتن روحیه دینی و مذهبی است زیرا در غیر این صورت، داشته‌ها و صفات دیگر در وجود تمامی افراد جامعه وجود دارد.
وی اظهار داشت: در هر جایگاه و حرفه‌ای نباید یاد خدا فراموش شود زیرا در این صورت فرد خودش را هم فراموش خواهد کرد.
 امام‌جمعه اصفهان به ورزشکاران توصیه کرد که در کنار ورزش و فعالیت‌های ورزشی، کارهای تولیدی و تعاونی را به‌منظور ایجاد اشتغال پیگیری کنند.
وی همچنین ورزش را جزئی از زندگی روزمره انسان‌ها دانست و گفت: مانند غذا خوردن و سایر کارها، ورزشکاران بایستی فرهنگ ورزشی و ورزش کردن را در مردم و جامعه ایجاد کنند و ورزش باید مقدمه‌ای برای کار باشد.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین وجود روحانیون در کنار سایر نهادها را بسیار خوب و تأثیرگذار دانست و گفت: یکی از نعمت‌هایی که امام راحل در آن زمان دستور دادند ایجاد نهاد عقیدتی سیاسی در کنار سایرنهادهای نظامی و غیرنظامی بود.
وی خاطرنشان کرد: وجود روحانیون در بین مردم باعث یادآوری دین و خدا می‌شود و یکی از جایگاه‌های حضور آن‌ها در مساجد است.
رییس هیات تکواندو استان اصفهان در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد هیئت تکواندو استان اصفهان در ۲ سال گذشته پرداخت.
شهرام الله‌آبادی افزود: جمعیت خانواده تکواندو استان اصفهان بالغ‌بر ۷۴ هزار نفر  و نیازمند افزایش سرانه ورزشی است.
در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا نریمانی به‌عنوان مشاور فرهنگی هیات تکواندو استان اصفهان از سوی شهرام الله‌آبادی معرفی و حکم وی توسط امام‌جمعه اصفهان اهدا شد.

 

picture name
picture name