دیدار رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا

مرام فرهنگ انسانی و مکتب دین اسلام را به سربازان بیاموزیم

نماینده ولی فقيه در استان اصفهان گفت: یکی از بهترین سرمایه های مراکز آموزشی سربازان هستند که مدت ۲ سال بهترین فرصت آموختن مرام فرهنگ انسانی و ارزشهای دین اسلام به آنان است.

 مرام فرهنگ انسانی و مکتب دین اسلام را به سربازان بیاموزیم

آیت ‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا و هماهنگ‌ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرصت بزرگی در اختیار شما قرار داده شده تا تعالیم اسلامی را در دل صد‌ها نفر نهادینه کنید گفت: یکی از بهترین سرمایه های مراکز آموزشی سربازان هستند که مدت ۲ سال بهترین فرصت آموختن مرام فرهنگ انسانی و ارزشهای دین اسلام به آنان است.
وی هدف از تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی را ترویج تعالیم اسلام و ارزشهای والای انقلاب اسلامی در بین نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: ایمان، اعتقاد و فرهنگ شهادت طلبی نمونه های بارز نیروهای مسلح ایران اسلامی است که این موضوع وجه متمایز با دیگر ارتش‌های دنیا شده است.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که به برکت حضور این افراد، در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی، قدم‌های خوبی برداشته شده است و در دنیا مثل این ارتش و سپاه نداریم.
آیت الله طباطبایی‌نژاد افزود: باید با کارکنان ارتش با رفاقت برخورد کرد و محبت را رواج داد؛ مثلا اگر یک سرباز خطای کوچکی انجام داد که می‌شود گذشت کرد، این را مدارا کنند و نادیده بگیرند.
آیت الله طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: ارتش و سپاه و نیروهای مسلح امروز با اوایل انقلاب و زمان جنگ قابل مقایسه نیست، قطعا در این سال‌ها پیشرفت های بسیار خوبی در تمامی عرصه ها داشته اند که شایسته تقدیر است.
امام جمعه اصفهان افزود: یکی از امتیازهای ویژه استان اصفهان تقدیم 23 هزار شهید به انقلاب اسلامی است که این رقم یک دهم شهدای کشور است و در حوزه جانبازان دفاع مقدس و شهدای روحانیت رتبه برتر با سایر استان‌های کشور را دارد.
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش توپخانه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نزاجا و هماهنگ‌ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری هم با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی یک نعمت است که نصیب هرکس نمی‌شود، افزود: باید قدر این جایگاه را بدانیم و در جهت تحقق اهداف و وظایف تعیین‌شده نهایت تلاش را کرد.
حجت الاسلام حسین قاسمی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه در بعد نظامی مقتدرانه در اوج قرار دارد، در بعد ایمانی، بصیرتی و انقلابی نیز گام‌های بلندی برداشته که این مهم از برکات تدبیر امام در تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی است.

picture name
picture name