همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفظ نظام اسلامی

مهم ترین منکر در نظام جمهوری اسلامی ضربه زدن به نظام است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مهم ترین معروف در کشور اسلامی ایران گفت: درحال مهم ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا یگانه است و مهم ترین منکر در نظام جمهوری اسلامی ضربه زدن به نظام است.

مهم ترین منکر در نظام جمهوری اسلامی ضربه زدن به نظام است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفظ نظام اسلامی گفت: در خصوص پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران گفت ملت ایران در پایداری و انسجام نظام جمهوری اسلامی ایران اساسی ترین نقش را دارا هستند و اگر مردم به نقش خود عمل کنند هیچ مشکلی در پایداری نظام نخواهد بود.
وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به مسائلی نیست که اکثریت به آن می اندیشند بلکه این دو دامنه گسترده‌ای دارند و تمامیت ایران باید سعی کنند یکدیگر را به کارهای پسندیده نصیحت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مهم ترین معروف در کشور اسلامی ایران گفت: درحال حاضر باتوجه به فرمایش امام خمینی(ره) مهم ترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است که در دنیا یگانه است و به بیانی دیگر حفظ شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از مهمترین واجبات در اصول کشور داری است، همچنین مهم ترین منکر در نظام جمهوری اسلامی ضربه زدن به نظام است.
آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: هیچ شخصی در نظام جمهوری اسلامی ایران از امر به معروف و نهی از منکر جدا نیست و همه نیاز به نصیحت دارند.
وی باتوجه به بی تفاوتی مردم در برخی از مسائلی که در نظام اسلامی ایران شکل می‌‌گیرد، متذکر شد: اگر مسئله بی تفاوتی نسبت به دستورات اسلام در میان مردم نبود هیچ مشکلی در جامعه اسلامی ایران به وجود نمی‌آمد و همه می‌دانند که امام حسین‌(علیه السلام) برای امر به معروف و نهی از منکر، برای بی تفاوتی مردم و برای آنکه مردم را به خود بیاورد قیام کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه که مردم حافظان سلامت جامعه هستند گفت: باید فرهنگ سازی در جامعه صورت پذیرد تا مردم بدانند آن‌ها نگه دار سلامت جامعه خود هستند و از منحرف شدن به سمت اخلاقیات ناپسند جلوگیری کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تنها مختص به حجاب نیست، بلکه در تمامی زمینه‌ها باید رعایت شود تا جامعه اسلامی به سمت اهداف والای خود حرکت کند.
 

picture name
picture name