دیدار دکتر نوروزی شهردار اصفهان

شرایط برای ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان بهبود یابد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان درباره پروژه‌های شهری اصفهان عنوان کرد: پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان باید تکمیل شود تا مردم بتوانند از ثمرات آن به خوبی بهره ببرند همچنین لازم است شرایط برای ساخت‌وساز بهبود یابد تا سرمایه‌گذاران نسبت به سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان ترغیب شوند.

شرایط برای ساخت‌وساز و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان بهبود یابد

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار قدرت الله نوروزی - شهردار اصفهان – با اشاره به نمونه‌هایی از غضب و عذاب‌های الهی نسبت به اقوام مختلف اظهار داشت: گناهان سبب نزول بلا می‌شود و اقوامی همچون اصحاب فیل و قوم لوط به‌یک‌باره دچار عذاب الهی شدند و نتوانستند از این عذاب رهایی یابند، همچنین برخی از بلاها برای امتحان مردم است و به توصیه قرآن کریم باید در این موارد، صبر کرد و به خدا پناه برد.
وی افزود: در دعای هفتم امام سجاد(علیه‌السلام) در صحیفه سجادیه آمده است که آن حضرت خطاب به خدای متعال می‌فرمایند: ای کسی که همه اشیاء به اراده تو هستند و همه آن‌ها با ارده تو و بدون نیاز به گفتن، پیرو تو هستند، اگر اراده کنی، کسی کاری نمی‌تواند انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به جلسه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها بیان کرد: قرارگاه مواسات با مرکزیت نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و محوریت مساجد تشکیل می‌شود که در آن فقرایی که زیر نظر هیچ یک از نهادها و ارگان‌های حمایتی نیستند و یا صاحبان مشاغلی که با مشکل مواجه شده‌اند شناسایی شده و توسط خیران حمایت می‌شوند.
وی درباره پروژه‌های شهری اصفهان عنوان کرد: پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان باید تکمیل شود تا مردم بتوانند از ثمرات آن به خوبی بهره ببرند همچنین لازم است شرایط برای ساخت‌وساز بهبود یابد تا سرمایه‌گذاران نسبت به سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان ترغیب شوند.
شهردار اصفهان در این جلسه با ارائه گزارشی از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرای شهر اصفهان بیان کرد: پروژه سالن گلستان شهدا پیشرفت خوبی داشته است و تلاش می‌شود تا این مکان در شهریورماه سال جاری افتتاح شود.
قدرت الله نوروزی تصریح کرد: سال گذشته در حوزه عمرانی اقدامات خوبی توسط شهرداری اصفهان انجام شد که امسال قصد داریم پروژه‌های کوچک در داخل شهر اجرا شود.
وی با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری اصفهان 4 هزار و100 میلیارد تومان بود، گفت: 91 درصد بودجه سال گذشته شهرداری اصفهان محقق شد و بودجه امسال به مبلغ 6 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدوار هستیم با شرایط موجود راه‌های جدیدی برای تحقق بودجه ایجاد شود.
شهردار اصفهان با تأکید بر لزوم حفظ بهداشت فردی تصریح کرد: هنوز بیماری کرونا از بین نرفته است و همه مردم باید نسبت به رعایت بهداشت دقت داشته باشند، شهرداری اصفهان 120 هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی در میان مردم توزیع کرده و ضدعفونی کردن خیابان‌ها انجام شده است.

 

picture name
picture name