در حاشیه رزمایش کمک مومنانه اصفهان

هیچ کجای دنیا مانند ایران مردم به میدان کمک رسانی نشتافتند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: با شروع وضعیت کرونا در کشور ما همه مردم برای کمک به میدان آمدند، به نحوی که در کشورهای بزرگ دنیا هم به این شکل نبود.

هیچ کجای دنیا مانند ایران مردم به میدان کمک رسانی نشتافتند

آیت الله سید یوسف طباطبایی در گفتگوی زنده تلویزیونی و گفتگو با خبرنگاران در محل رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه اظهار کرد: اگر در آنچه گذشت در ماه شعبان مورد آمرزش قرار نگرفتیم، امیدوارم خداوند در باقی مانده آن مارا مورد عنایت خود قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان این ویروس از ایران و جهان برود؛ در هر مرحله از امتحانات الهی پیشرفت ها و درس هایی را انسان می آموزد.
وی بیان کرد: با شروع وضعیت کرونا در کشور ما همه مردم برای کمک به میدان آمدند، به نحوی که در کشورهای بزرگ دنیا هم به این شکل نبود؛ در واقع همه اقشار مردم وارد کار شدند.
امام جمعه اصفهان افزود: این همدلی بین مردم ایران که در ویروس کرونا به وجود آمد شاید حتی در جنگ هم نبود و انسان نمی داند از چه کسی تشکر کند.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح هم با قدرت به میدان آمدند و این جا هم باز در سایر کشورها این گونه ورود نیروهای مسلح را نمی بینیم.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: این ها همه از ایثار مردم است که این ایثار از دین مبین اسلام نشئت می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در این ایام فقط افراد ثروتمند کمک نکردند بلکه مردمی که خودشان متضرر شدند هم کمک کردند تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.
وی گفت: امیدوارم به برکت ماه مبارک رمضان این ویروس از ایران و جهان برود؛ در هر مرحله از امتحانات الهی پیشرفت ها و درس هایی را انسان می آموزد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان عنوان کرد: امیدواریم وحدت و همدلی و ایثارگری بعد از کرونا هم بین مردم باقی باشد؛ امام باقر(علیه السلام) می فرماید سه صفت از ویژگی های شیعیان ماست که یکی از این ویژگی ها این است که در موقع مال چه طور با دیگر برداران خود مواسات دارند.
وی در پایان از تلاش های کادر درمانی، نیروهای مسلح، طلاب و اقشار مختلف مردم قدردانی کرد.

 

 

picture name
picture name