در حاشیه ارسال کمک های بهداشتی به بیمارستان های استان اصفهان

اهداء 3500 پک بهداشتی به بیمارستانهای استان اصفهان

تعداد 3500 پک بهداشتی به همت بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به ارزش 500 میلیون تومان به بیمارستان هایی که ویژه بیماران کرونا در سطح استان هستن اهدا شد.

اهداء 3500 پک بهداشتی به بیمارستانهای استان اصفهان

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه ارسال کمک های بهداشتی به بیمارستان های استان اصفهان اظهار کرد: ۳۵۰۰ پک شامل لوازم ضروری همچون مایع ضد غفونی کننده سطوح ، مایع و ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک و گان مخصوص پزشکان و پرستاران برای بیمارستان هایی که پذیرش بیماران کرونایی دارند در سطح استان در حال  ارسال است.
وی ادامه داد: صمیمانه قدردان کمک های همه خیرین و مردم نیکوکار و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) هستیم که خدمات این ستاد به مردم ایران به طور دائم در جریان است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: وحدت مردم ایران برای مبارزه با کرونا حتی از زمان جنگ هم بیشتر است چراکه تمامی مردم در گروه ها و اصناف مختلف به میدان آمده‌اند و به کمک رسانی می‌پردازند.
آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: از سپاهیان، ارتشیان، طلاب و خیرین بسیار سپاس گزاریم که خدمات بی بدیلی را از ابتدای شیوع کرونا در کشور تقبل کرده‌ و حتی در بخش هایی یاری رسان کادر درمانی شده‌اند و در همین رابطه باید گفت که ثواب انجام کار خیر در ماه رمضان صدها برابر ثواب کار خیر در ماه های دیگر است.
گفتنی است تعداد 3500 پک بهداشتی به همت بنیاد احسان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان شامل مایع ضد غفونی کننده سطوح ، مایع ضد عفونی دست، ژل ضد عفونی دست، ماسک و گان مخصوص پزشکان و پرستاران به ارزش 500 میلیون تومان به بیمارستان هایی که ویژه بیماران کرونا در سطح استان هستن اهدا شد.

 

picture name
picture name