مراسم بزرگداشت اولین شهید سلامت اصفهان و شهدای مدافع سلامت

ایمان در سرلوحه خدمات یاری دهندگان حوزه سلامت است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: زمانی که کادر درمانی دلسوز و دیگر یاری دهندگان حوزه سلامت ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم معنای ایمان و اخلاص را درک خواهیم کرد.

ایمان در سرلوحه خدمات یاری دهندگان حوزه سلامت است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم زنده تلویزیونی بزرگداشت اولین شهید سلامت اصفهان و شهدای مدافع سلامت ضمن تسلیت شهادت شهید سعید حقیقی به مردم استان و به ویژه خانواده ایشان اظهار کرد: درخشش کادر درمانی و همچنین درخشش مردم در مبارزه با ویروس کرونا قابل ستایش است و نمی‌توان زحماتشان را نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: در روند مبارزه با این ویروس همه آحاد جامعه به همراه یکدیگر در کنار دولت قرار گرفته‌اند و به کمک رسانی می‌پردازند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه چگونه به معنای واقعی کلمه ایمان دست پیدا کنیم، گفت: زمانی که ملت ایران، کادر درمانی دلسوز و دیگر یاری دهندگان حوزه سلامت ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم معنای ایمان و اخلاص را درک خواهیم کرد.
آیت الله  طباطبایی نژاد تاکید کرد: زمانی که مبحث مواسات از سوی رهبری بیان شد، همه مردم به طور جمعی وارد میدان شدند و خدمات شایانی را انجام دادند که دست آنان را می‌بوسیم و از خداوند منان می خواهیم این خدمات را قبول درگاه خود نماید.
وی در پایان ضمن تقدیر از خانواده شهدای سلامت خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهیم تمامی شهدای سلامت را با حضرت خدیجه سلام الله علیه و فرزندان ایشان محشور نماید و به ما توفیق دهد تا قدردان جان برکفان حوزه سلامت باشیم.

 

picture name
picture name