انا لله و انا اليه راجعون

پیام تسلیت

حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت

خبرترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده بدست تروریست های جنایت کار وابسته به استکبار جهانی موجب تالم و تاثر گردید.
ترور و به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.
این شهید والامقام امروز پاداش سالها تلاش و خدمت خالصانه خود را با دریافت مدال افتخار شهادت گرفت و به دیدار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شتافت. این بزرگ مرد الهی سعادتمند زیست و سعادتمند رفت .
شهادت این سردار سر افراز را به محضر مقام معظم رهبری، تلاشگران عرصه علمی کشور ، خانواده معزز شهید و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و همجواری با اولیای الهی خواستارم.

    سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name