دیدار فرمانده و معاونان انتظامی استان اصفهان

حفظ امنیت، یکی از کارهای بسیار عظیم در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور گفت: حفظ امنیت یکی از کارهای بسیار عظیمی است که امروز به دست نیروهای جان برکف انتظامی صورت می گیرد .

حفظ امنیت، یکی از کارهای بسیار عظیم در کشور است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان و جمعی از معاونان و مدیران این فرماندهی ضمن تبریک سال جدید گفت: امروز حفظ امنیت یکی از کارهای بسیار عظیمی  است که به دست جان برکفان نیروی انتظامی صورت می گیرد و نباید زحمات این عزیزان مغفول بماند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای نا امن کردن کشور گفت: امروز به برکت نیروهای نظامی و انتظامی، کشور ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا از امنیت بالایی برخوردار است و این کار ارزشمند آنها جای قدردانی دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام پربرکت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مسئولیت نیروی انتظامی در این ماه بیشتر است و بایستی با کسانی که حرمت این ماه را نگه نمی دارند و در ملاءعام اقدام به روزه خواری و یا فروش اغذیه می کنند برخورد کند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: درست است که در شرایط خاص کرونایی قرار داریم و به همین دلیل بسیاری از مساجد و حتی مصلی های نماز جمعه تعطیل هستند اما بایستی همه دست به دست هم بدهیم تا چهره شهر رمضانی شود و فضای جامعه رنگ و بوی معنویت به خود بگیرد.
آیت الله طباطبایی نژاد در پایان یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشته و برای آنان از درگاه خداوند علو درجات را مسئلت کرد و گفت: امیدوارم خداوند متعال همه آنها را با ائمه معصومین (علیهم السلام) محشور کند و ان شاءالله به همه ما هم توفیق دهد که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای جامعه اسلامی و مردم شریف ایران باشیم.

کاهش 57 درصدی جرایم خشن در نوروز 1400

سردار محمدرضا میرحیدری هم در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ علما و روحانیون و همچنین مسئولان دستگاه های مختلف از خادمان مردم در نیروی انتظامی به گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در طرح نوروز 1400 و عملکرد یک سال گذشته پرداخت و گفت: امیدواریم با هدایت های حضرتعالی، تدابیر و هوشمندی مسئولان بتوانیم به مشکلات فائق آمده و بتوانیم در سالی که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کردند بتوانیم نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
وی از کاهش 11 درصدی مجموع سرقت ها در نوروز امسال خبر داد و افزود: در سرقت مغازه 49 درصد، سرقت منزل 6 درصد، سرقت خودرو 31 درصد، سرقت احشام 50 درصد با کاهش مواجه بودیم و از همه مهمتر این که جرایم خشن هم در این مدت 57 درصد کاهش پیدا کرد که دستاورد خوبی برای پلیس استان به شمار می آید.
سردار میرحیدری اظهار داشت: در این مدت کشف مواد مخدر 47 درصد ، کشف سلاح غیر مجاز 138 درصد و کشف کالای قاچاق هم 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

 

اخبار مرتبط

picture name
picture name