مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعة المصطفی اصفهان

راه‌اندازی جامعة المصطفی کاری بزرگ از جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه گسترش فرهنگ اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در جهان یک ضرورت است، گفت: راه‌اندازی جامعة المصطفی کاری بزرگ است که جمهوری اسلامی آن را رقم زده است و فرهنگ تشیّع را گسترش می‌دهد.

راه‌اندازی جامعة المصطفی کاری بزرگ از جمهوری اسلامی است

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعة المصطفی اصفهان با اشاره به نقش جامعة المصطفی در گسترش معارف دینی و معرفی اسلام به کشورهای مختلف به ویژه در قارّه آفریقا اظهار داشت: راه‌اندازی جامعة المصطفی کاری بزرگ است که جمهوری اسلامی آن را رقم زده است و فرهنگ تشیّع را گسترش می‌دهد.
وی افزود: تربیت مبلغان دینی برای ترویج معارف اسلامی و فرهنگ ناب شیعه یکی از کارهایی است که باید تداوم داشته باشد، این موضوع در حقیقت تحقق احیاء امر اهل‌البیت(علیهم‌السلام) و ترویج معارف آنان است؛ طلابی که علوم اسلامی را یاد می گیرند و پس از یادگیری آن به قوم خود بازمی‌گردند و آنان را به دین اسلام دعوت و معارف ناب شیعه را ترویج می‌کنند احیاء کننده امر اهل‌البیت(علیهم‌السلام) هستند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: اگر مردم سخن اهل‌بیت(علیهم‌السلام) را بشوند چون این سخنان بر اساس فطرت بشر است، مردم به اهل‌بیت(علیهم‌السلام) گرایش پیدا می‌کنند، اینجا هنرنمایی کسانی که سخنان ائمه معصومین(علیهم‌السلام) را منتقل می‌کنند مهم است.
وی گفت: دشمنان اسلام و شیعه تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن معارف شیعی را دچار خدشه کنند و مردم را به شبهه بیندازند؛ بنابراین طلابی که تربیت می‌شوند باید توانایی پاسخگویی به شبهات و سؤالات مردم به ویژه نسل جوان را داشته باشند.
در این مراسم از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم ملکی که  به مدت ۸ سال از سال ۱۳۹۲ به عنوان مدیرنمایندگی جامعه المصطفی العالمیه اصفهان مشغول خدمت بود، تشکر و قدردانی شد و حکم رئیس جدید حجت الاسلام سید امیررضا طاهایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین  عباسی، رئیس  جامعة المصطفی العالمیه و  آیت الله طباطبائی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اعطا شد.

اخبار مرتبط

picture name
picture name