پیام تبریک

آیت الله طباطبایی نژاد در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

پیام تبریک

بسم الله الرحمن الرحیم
نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران و ستون محکم این نظام به شمار می آید و از طرفی ملجأ و پناهگاهی برای مردم است و لباس این نیرو به همگان احساس امنیت می بخشد.
امروز به لطف خداوند متعال و همت همه جانبه نیروهای نظامی و انتظامی، کشور ما از امنیت بسیار بالایی در منطقه و حتی در جهان برخوردار است و مردم و مسئولان ما باید قدردان نیروهای مسلح به ویژه نیروهای پلیس که واسطه دست یافتن به این موهبت و نعمت الهی هستند را بیش از پیش بدانند و در حمایت و پشتیبانی از این نیروها کوتاهی نکنند.
از اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر توانسته با راهبرد هوشمند سازی سازمان خود، تحولی نوین در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند و رضایت مقام معظم رهبری و ملت شریف را کسب نماید خرسندیم و به داشتن نیروی با ایمان و مکتبی که تمام وجود خود را در مسیر حفظ ارزش ها و تعالی دین اسلام قرار داده به خود می بالیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ناجا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی که با آغاز ماه پرخیر و برکت ربیع الاول تقارن یافته را به فرماندهان، افسران، درجه داران و تمامی کارکنان این نیرو در استان اصفهان تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون اقتدار و توانمندی این نیرو را خواستارم.
سید یوسف طباطبایی نژاد
نماینده ولی فقیه در استان
و امام جمعه اصفهان

 

picture name
picture name