جلسه هماهنگی کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

خیران اصفهانی حتی برای تأمین غذای پرندگان در زمستان وقف داشته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به دغدغه مردم اصفهان برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان گفت: خدا را شاکر هستیم که خیران اصفهانی همانند پدران خود برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان دغدغه دارند و اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهند؛ آنان حتی برای تأمین غذای پرندگان در زمستان موقوفه‌ای را وقف کرده‌اند.

خیران اصفهانی حتی برای تأمین غذای پرندگان در زمستان وقف داشته‌اند

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار تعدادی از خیرین اصفهان که به منظور هماهنگی جهت کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان انجام شد با بیان اینکه رسیدگی به فقرا و نیازمندان از روحیات امام علی(علیه‌السلام) و شیعیان آن حضرت است، اظهار داشت: خدا را باید شکر کرد که چنین روحیه‌ای در میان مردم اصفهان وجود دارد و خیران اصفهانی همانند پدران خود برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان دغدغه دارند و اقدامات گسترده‌ای را انجام می‌دهند؛ آنان حتی برای تأمین غذای پرندگان در زمستان موقوفه‌ای را وقف کرده‌اند.
وی افزود: مردم خیر اصفهان با جان و دل و با عشق و انگیزه و با خلوص نیت کار می‌کنند و همین ویژگی، تداوم کارهای نیک آنان را رقم زده است و این افتخاری برای ما است که مردم اصفهان روحیاتی این چنینی برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان دارند و برای این کار روز و شب نمی‌شناسند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در مسیر الهی نباید از حرف سخن‌چینان و کسانی که بدخواه مردم هستند، ناراحت و اندوهگین شد، تصریح کرد: خدا لطف و پاداش خوبی را برای همه خیران در نظر دارد و روایات متعددی با موضوع ثواب کارهای خیر وجود دارد که همه این روایات و آیات قرآنی می‌تواند انگیزه ما را دوچندان کند.
در ابتدای این دیدار برخی خیرین اصفهان به بیان گزارشی از اقدامات و چالش‌های پیش روی خود پرداختند، همچنین قرار است یک هزار و 100 رأس بز محلی برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان خریداری و ارسال شود.

 

picture name
picture name