دیدار مدیر کل استاندارد اصفهان

مردم خود ناظر رعایت استانداردها باشند

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: استانداردها و قوانین مربوط به آن را به سازندگان بدهیم و اجازه دهیم مردم با آگاهی از آنها خود ناظر مسوولیت ها و رعایت استانداردها باشند.

مردم خود ناظر رعایت استانداردها باشند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیر کل استاندارد اصفهان، افزود: اجرای قانون نباید موجب پیچیدگی و سختی برای مردم شود، و در کنار ضرورت نظارت بر استاندارها، مسوولیت کیفیت باید برعهده تولید کننده باشد.
وی افزود: استانداردها و قوانین مربوط به آن را به سازندگان بدهیم و اجازه دهیم مردم با آگاهی از آنها خود ناظر مسوولیت ها و رعایت استانداردها باشند.
امام جمعه اصفهان  اظهار داشت: فرهنگسازی برای اینکه هر فرد در جامعه آنچه مربوط به اوست را خوب انجام دهد به اندازه نظارت ها بر اجرای قانون اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: انجام کار به صورت متقن و درست در احادیث و روایات اسلامی توصیه شده است، بنابراین با داشتن این فرهنگ دینی، آنطور که باید پردازش نشده است که می تواند زمینه ساز مشکلات افزون تر شود.
 مدیرکل اداره استاندارد اصفهان نیز در این دیدار گفت: آگاهی مردم در استاندارد سازی و  فرهنگسازی موثر است.
محمود فرمانی نظارت بر اجرای استاندارد محصولات تولیدی، نظارت بر ایمنی آسانسورهای ساختمان ها و تجهیزات شهربازی ها، نظارت بر اوزان و مقیاس ها در حوزه  کشاورزی، صنعت و سوخت و توجه به استاندارد سازی جایگاه های سی ان جی را از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.
به گفته وی استان اصفهان با ۱۴۵ جایگاه استاندارد سی ان جی رتبه نخست کشور را دارد.

 

picture name
picture name